• GladaEmma

Önskas hjälp med monogram?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-16 09:10
    Ta gärna en titt i mitt galleri och se ut vilket/vilka typsnitt och ev hjärtan ni gillar =)

• Svar på tråden Önskas hjälp med monogram?
  • GladaEmma

Sure. Vilken stil vill du ha? Kolla gärna i mitt galleri och återkom =)

emizisen skrev 2008-03-30 14:03:28 följande:
    hejsanjag tror att monogrammet som du säger är lite rörigt men blir nog jättefint utan hjärtan. Bara initialer och &-tecken blev superfint. hade varit jättesnällt om du ville göra det. tack tack!
  • GladaEmma

Hej alla

Hinner tyvärr inte mer idag, men jag hoppas ha lite tid över någon kväll i veckan - annars kanske nästa helg.

De jag vet med mig jag inte gjort något till - eller på annat sätt hört av mig till är:
    Lindalen
    snö vit
    fru Bruha
    MaddeDanne
    strommis
    LMAx
    Ni får gärna ta er en titt i mitt galleri och se vilket typsnitt ni gillar...

Tack o hej

• fru Bruhn

Hej GladaEmma!
    3e bilden PORCELAIN och 8e bilden med hjärtan skulle vara kanon för oss.Detta hjärtat har vi på våra inbj.kort nämligen, där e det silvrigt. Men svart fungerar jätte bra.
    Tack för at du vill ta dig tid.

• GladaEmma

Kan göra silvrigt hjärta =)

fru Bruhn skrev 2008-03-31 08:03:31 följande:

Hej GladaEmma!3e bilden PORCELAIN och 8e bilden med hjärtan skulle vara kanon för oss.Detta hjärtat har vi på våra inbj.kort nämligen, där e det silvrigt. Men svart fungerar jätte bra.Tack för at du vill ta dig tid.
  • fru Bruhn

Helt perfekt.
    Tack på förhand.

• Sanfor

Hej!
    Skulle man kunna be om ett monogram i typsnittet "porcelain" av bokstäverna S och N. S måste stå först. Gärna och &-tecken, men inte nödvändigt.

Vet inte om det funkar, men om det går att ha med en lite mindre röd femuddigstjärna på något sätt skulle det vara kul :)
    Tack på förhand!

om du behöver mailadress så kan du nå mig på bland annat kniven77@hotmail.com

• GladaEmma

Absolut. Vilka färger vill ni ha på initialerna och &?

Jag ska se om jag kan hitta en stjärna någonstans...

Sanfor skrev 2008-03-31 08:16:36 följande:
    Hej!Skulle man kunna be om ett monogram i typsnittet "porcelain" av bokstäverna S och N. S måste stå först. Gärna och &-tecken, men inte nödvändigt.Vet inte om det funkar, men om det går att ha med en lite mindre röd femuddigstjärna på något sätt skulle det vara kul :)Tack på förhand!om du behöver mailadress så kan du nå mig på bland annat kniven77@hotmail.com
  • Sanfor

Svart eller silver gärna, tack! :)

• GladaEmma

Fixar jag. Ska försöka hinna med det på onsdag kväll eller i helgen...

Sanfor skrev 2008-03-31 08:56:36 följande:
    Svart eller silver gärna, tack! :)
  • Lindalen

Hej hej!

Jag tycker att english ultra.. va fin, skulle nog passa bra! Tack på förhand!!

GladaEmma skrev 2008-03-30 17:31:55 följande:
    Hej allaHinner tyvärr inte mer idag, men jag hoppas ha lite tid över någon kväll i veckan - annars kanske nästa helg.De jag vet med mig jag inte gjort något till - eller på annat sätt hört av mig till är:Lindalen snö vitfru BruhaMaddeDannestrommisLMAxNi får gärna ta er en titt i mitt galleri och se vilket typsnitt ni gillar...Tack o hej
Svar på tråden Önskas hjälp med monogram?