• GladaEmma

Önskas hjälp med monogram?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-16 09:10
    Ta gärna en titt i mitt galleri och se ut vilket/vilka typsnitt och ev hjärtan ni gillar =)

• Svar på tråden Önskas hjälp med monogram?
  • GladaEmma

WOW gu så kul!!! Va glad jag blir! Vilket valde ni? *har glömt*

Kram kram

ia7 skrev 2008-03-27 14:56:53 följande:
    Hej Ängeln Ville bara tala om att det superfina monogrammet du gjorde är under uppmålning på våra uppläggsfat samt diverse andra saker som bi ska ha till vårt bröllop. Kanonfint!kram på dig!
  • ia7

Du gjorde ett med svart text och rött hjärta men nu när de målas så blir hjärtat i guld och texten svart... bild kommer att finnas i galleriet när det är klart

• GladaEmma

Läckert! Ser fram emot att se hur det blir =)

ia7 skrev 2008-03-27 15:11:54 följande:
    Du gjorde ett med svart text och rött hjärta men nu när de målas så blir hjärtat i guld och texten svart... bild kommer att finnas i galleriet när det är klart
  • Grodan81

Hej igen Glada Emma,

Skickade ett svar-mail till dig med mina önskemål...
    Men det är ingen superbrådska!

Tack för din generositet och hjälpsamhet!
    Hoppas du får en trevlig helg!

• BröllopJuli2008

Nu har jag mejlat vårt vigselprogram=)

• BröllopJuli2008

Såg att du svarat=) Vill gärna ha monogrammet i samma lila färg som texten i vigselprogrammet.

• strommis

om du kan få & bakom L M färg gärna i svart.
    Du får fria händer, så snällt av dig att ordna till alla blivande.

• kaifas

Tack för hjälpen.
    En kram till dig

• Marsaphir Marlean

MAF *Maria och Andreas F*
    M & A går också bra, ta lite olika typsnitt, hittar vi något snyggt använder vi det på vår tårta. Våra färger är guld, mörklila och ivory.

• GladaEmma

Hej alla

För att underlätta, och skynda på lite så att ni inte behöver vänta så länge, så har jag lagt upp några typsnitt och några hjärtan i mitt bildgalleri. Om ni känner för det så får ni gärna gå in och se ut er favorit så fixar jag till monogram i det typsnittet. Självklart kan jag göra i fler än ett...

Hej o trevlig helg

Svar på tråden Önskas hjälp med monogram?