• GladaEmma

Önskas hjälp med monogram?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-16 09:10
    Ta gärna en titt i mitt galleri och se ut vilket/vilka typsnitt och ev hjärtan ni gillar =)

• Svar på tråden Önskas hjälp med monogram?
  • Quicksand

Hej hej... skulle oxå väldigt gärna vilja ha hjälp med ett monogram,,,,,
    med bokstäverna C & M och gärna lite snirkligt och med ett eller två hjärtan....
    och väldigt gärna i ljusrosa om du kan....

min mail:

camillakarrstrom@hotmail.com

• GladaEmma

Hejsan

Det fixar jag =)

Tant Doris skrev 2008-03-18 12:43:13 följande:

Hej GladaEmma!Jag tar tacksamt emot hjälp med monogram, är själv inte det minsta pysslig.Ska vara S och T, eller T och S (vilket är brukligt att sätta först, brudens eller brudgummens?). S är iaf min bokstav.Svart text så att det blir enkelt att använda sedan. Något snyggt snirkligt med ett & tecken imellan?Det är ingen brådska här, gör det när du hinner. Tackar på förhand!//Sarasarasvennberg@hotmail.com
  • GladaEmma

Hej Jennie

Jag har tidigare gjort J&J så jag skickade över dem till dig så kan du se vilket/vilka du gillar - ändrar färg till dig sen.

Jenniecarlsson skrev 2008-03-18 18:44:19 följande:
    Hej Emma! Ytterliggare en som gärna tar emot hjälp=) Skulle vilja ha ett monogram med bokstäverna: J & JGärna lite snirkligt och OM det går att få monogrammet i en lila färg blir jag extra lycklig!Jennie_carlsson@spray.seTack på förahand!
  • GladaEmma

Visst. Några speciella färger?

Tutik och Prasart skrev 2008-03-19 10:23:32 följande:

Här kommer en till som oxå skulle vilja ha hjälp med sitt monogram.Om du har tid så kanske du vill göra ett till mig med.Jag skulle vilja ha monogramet med S&M, gjära lite snirkligt om det går med ett hjärta någon stans.mee.only@hotmail.comtcak så mycket på förhand
  • GladaEmma

Nejdå - har bara inte haft din email... De kommer imorgon antagligen =)

Tittij skrev 2008-03-19 10:38:37 följande:
    Du har glömt mig *vinkar* min mail: tittijj@hotmail.com
  • GladaEmma

Inga problem. Vill du ha ljusrosa hjärtan eller text? Färg på det andra?

Quicksand skrev 2008-03-19 10:42:26 följande:
    Hej hej... skulle oxå väldigt gärna vilja ha hjälp med ett monogram,,,,,med bokstäverna C & M och gärna lite snirkligt och med ett eller två hjärtan....och väldigt gärna i ljusrosa om du kan....min mail: camillakarrstrom@hotmail.com
  • eapea

Hej! Jag tar gärna emot hjälp med monogram, om det inte blir för mkt jobb för dig. Såg att det var många andra som också vill ha hjälp :)

Men om du har tid så vill jag gärna ha ett S & A
    Helst ett i svart/vitt (gärna skugga i grått) och ett i typ ljus champagne/guld färg.
    Lite snirkligt, men ganska stilrent.

Tack på förhand!

Mail: andrea_axelsson85@hotmail.com

• GladaEmma

Hej

Visst kan jag fixa det. Vill du ha &-tecken bakom? Hjärta? I så fall... Svart text m grått &/hjärta samt guldig text m champagne &/hjärta?

eapea skrev 2008-03-19 11:19:17 följande:
    Hej! Jag tar gärna emot hjälp med monogram, om det inte blir för mkt jobb för dig. Såg att det var många andra som också vill ha hjälp :)Men om du har tid så vill jag gärna ha ett S & A Helst ett i svart/vitt (gärna skugga i grått) och ett i typ ljus champagne/guld färg.Lite snirkligt, men ganska stilrent.Tack på förhand!Mail: andrea_axelsson85@hotmail.com
  • Jenniecarlsson

Nu har du fått mejl Emma!=) Det fanns två stycken som jag gärna skulle vilja få i en lila färg om det går? Jag har bifogat dem i mejlet=) Du är verkligen en pärla! Önskar jag att jag hade något som jag var bra på och kunde hjälpa andra med=)

Svar på tråden Önskas hjälp med monogram?