• GladaEmma

Önskas hjälp med monogram?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-16 09:10
    Ta gärna en titt i mitt galleri och se ut vilket/vilka typsnitt och ev hjärtan ni gillar =)

• Svar på tråden Önskas hjälp med monogram?
  • GladaEmma

Sure. Ska jag göra något med &-tecken oxå om du är osäker?

Bluebride skrev 2008-03-13 14:54:19 följande:
    Bruden R Brudgummen A. Våra färger är blå lila och vit. gärna tecken, hjärta blir nog fint. Tack så mycket för hjälpen är så usel på detta själv, annat pyssel passar mig bättre
  • Bluebride

om du vill, så får du gärna göra det

GladaEmma skrev 2008-03-13 15:08:04 följande:
    Sure. Ska jag göra något med &-tecken oxå om du är osäker?
  • bartan

HejEmma!
    Jag är jättenöjd med det jag fått av dig. Skulle du dock vilja göra mitt monogram A och A med ett svart &?

• Humlanhubbe

Glada Emma:har du kvar min email?

• johansdotter

Hej hopp glada emma!
    tänkte bara höra hur det går. =)

• GladaEmma

Hej alla
    Tar tag i det hela på söndag... Ska iväg och köpa en ny datorskärm på lunchen idag så jag kan se vad jag gör för färger...så ni slipper få en massa konstigheter :P

• Bluebride

det är bra, ingen brådska här, bröllopet e nästa år

• Fröken Larsson

Jag har läst igenom alla supernöjda kommentarer i denna tråd och undrar nu lite försynt om du skulle kunna fixa ett monogram till mig med? Om du har tid & ork? Skulle verkligen uppskatta A & K i svart. Eller med ett hjärta kanske i stället för &-tecken? (Hmmm?)Orkar du så är min mail i alla fall anneth_larsson@hotmail.com

• GladaEmma

Sure, inga problem. Vilken färg på hjärtat?

Fröken Larsson skrev 2008-03-14 09:08:21 följande:

Jag har läst igenom alla supernöjda kommentarer i denna tråd och undrar nu lite försynt om du skulle kunna fixa ett monogram till mig med? Om du har tid & ork? Skulle verkligen uppskatta A & K i svart. Eller med ett hjärta kanske i stället för &-tecken? (Hmmm?)Orkar du så är min mail i alla fall anneth_larsson@hotmail.com
Svar på tråden Önskas hjälp med monogram?