• GladaEmma

Önskas hjälp med monogram?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-16 09:10
    Ta gärna en titt i mitt galleri och se ut vilket/vilka typsnitt och ev hjärtan ni gillar =)

• Svar på tråden Önskas hjälp med monogram?
  • GladaEmma

Vill ni ha &tecken bakom?

johansdotter skrev 2008-03-10 16:47:39 följande:
    Skulle nog gärna vilja ha i svart bara och estetiskt om det går. =)
  • Humlanhubbe
    GladaEmma skrev 2008-03-11 19:10:07 följande:
    Kul att du gillar dem =) Du får gärna berätta hur det går och vilket ni väljer :P
    Vi fastnade båda två för dels det första och det fjärde från slutet.Min sambo hade velat ha dem i svart,men vi tycker de var jättefina!
  • GladaEmma

Har några monogram klara. Vad har du för email?

MyLove2U skrev 2008-03-10 17:15:46 följande:
    HejSkulle gärna vilja lite hjälp med ett monogramBokstäverna J och J med ett &-tecken bakom, bokstäverna i svart och &-tecknet i grått. Gärna lite lagom snirkligt snitt.TACK så jättemycket!!!
  • 2580

Jag ar valdigt tacksam om du skulle kunna hjalpa oss.Jag har tittat pa olika hemsidor och kan inte hitta vara monogram????
    Tanker jag fel eller? Det ar val forsta bokstaven i vara namn? VHans borjar pa D och mitt med S.

• 21sept1996

Hej GladaEmma

Vilken tur att jag såg denna tråden och det otroligt fina jobb du gör.

Jag skulle väldigt gärna vilja få hjälp med ett monogram med bokstäverna J och M, det får gärna vara med ett &-tecken också.

Jag älskar hjärtan (har detta lite som tema) så en snyggt hjärta hade varit kanon om det går att få till snyggt.

Stilen ska vara lite snirklig/gammaldags och färgen på bokstäverna får bli svart då jag skriver ut från en vanlig skrivare. Men &-tecknet och hjärtat kan ju vara i en lite ljusare nyans kanske. Det kommer skrivas ut på pärlemorfärgat papper, så det får inte vara för ljust bara.

//
    Johanna

• GladaEmma

Härligt. =) Vill du jag ska göra i svart oxå så kan jag fixa det...

Humlanhubbe skrev 2008-03-11 19:24:02 följande:
    Vi fastnade båda två för dels det första och det fjärde från slutet.Min sambo hade velat ha dem i svart,men vi tycker de var jättefina!
  • GladaEmma

Hej

Fixar det. Vad för typ vill ni ha? Lite snirkligt kanske? Vilka färger?

2580 skrev 2008-03-11 19:27:17 följande:
    Jag ar valdigt tacksam om du skulle kunna hjalpa oss.Jag har tittat pa olika hemsidor och kan inte hitta vara monogram????Tanker jag fel eller? Det ar val forsta bokstaven i vara namn? VHans borjar pa D och mitt med S.
  • Humlanhubbe
    GladaEmma skrev 2008-03-11 19:31:23 följande:
    Ja gärna..men bara när du har tid och Om du har tid..ser att du är efterfrågad och uppskattad!
  • Humlanhubbe
    GladaEmma skrev 2008-03-11 19:31:23 följande:
    Ja gärna..men bara när du har tid och Om du har tid..ser att du är efterfrågad och uppskattad!
  • GladaEmma

Hej

Visst. Vill ni ha både &tecken och hjärta? Jag har gjort ett exempel och vet inte om ni tycker det blir plottrigt... Vad har du för email, så kan du kika och se vad du tycker.

/ Emma

21sept1996 skrev 2008-03-11 19:29:54 följande:
    Hej GladaEmma Vilken tur att jag såg denna tråden och det otroligt fina jobb du gör. Jag skulle väldigt gärna vilja få hjälp med ett monogram med bokstäverna J och M, det får gärna vara med ett &-tecken också. Jag älskar hjärtan (har detta lite som tema) så en snyggt hjärta hade varit kanon om det går att få till snyggt. Stilen ska vara lite snirklig/gammaldags och färgen på bokstäverna får bli svart då jag skriver ut från en vanlig skrivare. Men &-tecknet och hjärtat kan ju vara i en lite ljusare nyans kanske. Det kommer skrivas ut på pärlemorfärgat papper, så det får inte vara för ljust bara. //Johanna
Svar på tråden Önskas hjälp med monogram?