Önskas hjälp med monogram?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-16 09:10
Ta gärna en titt i mitt galleri och se ut vilket/vilka typsnitt och ev hjärtan ni gillar =)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-16 09:10
Ta gärna en titt i mitt galleri och se ut vilket/vilka typsnitt och ev hjärtan ni gillar =)
Vill ni ha &tecken bakom?
Har några monogram klara. Vad har du för email?
Jag ar valdigt tacksam om du skulle kunna hjalpa oss.Jag har tittat pa olika hemsidor och kan inte hitta vara monogram????
Tanker jag fel eller? Det ar val forsta bokstaven i vara namn? VHans borjar pa D och mitt med S.
Hej GladaEmma
Vilken tur att jag såg denna tråden och det otroligt fina jobb du gör.
Jag skulle väldigt gärna vilja få hjälp med ett monogram med bokstäverna J och M, det får gärna vara med ett &-tecken också.
Jag älskar hjärtan (har detta lite som tema) så en snyggt hjärta hade varit kanon om det går att få till snyggt.
Stilen ska vara lite snirklig/gammaldags och färgen på bokstäverna får bli svart då jag skriver ut från en vanlig skrivare. Men &-tecknet och hjärtat kan ju vara i en lite ljusare nyans kanske. Det kommer skrivas ut på pärlemorfärgat papper, så det får inte vara för ljust bara.
//
Johanna
Härligt. =) Vill du jag ska göra i svart oxå så kan jag fixa det...
Hej
Fixar det. Vad för typ vill ni ha? Lite snirkligt kanske? Vilka färger?
Hej
Visst. Vill ni ha både &tecken och hjärta? Jag har gjort ett exempel och vet inte om ni tycker det blir plottrigt... Vad har du för email, så kan du kika och se vad du tycker.
/ Emma