• GladaEmma

Önskas hjälp med monogram?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-16 09:10
    Ta gärna en titt i mitt galleri och se ut vilket/vilka typsnitt och ev hjärtan ni gillar =)

• Svar på tråden Önskas hjälp med monogram?
  • Miss Blue

Hej igen!
    Du gjorde jättefina till oss men jag undrar om du kan göra om lite i färgerna...
    Skulle vilja ha våra initialer lite mörkare så det syns bättre...om du har lust?
    Våra intialer är L och J

• GladaEmma

Hej igen

Självklart kan jag ändra. Har ni fastnat för något av dem så jag ska ändra i ett specifikt eller?

Miss Blue skrev 2008-03-10 10:01:43 följande:

Hej igen!Du gjorde jättefina till oss men jag undrar om du kan göra om lite i färgerna...Skulle vilja ha våra initialer lite mörkare så det syns bättre...om du har lust? Våra intialer är L och J
  • bartan

Hej,
    jag skulle också vilja ha hjälp. Bokstäverna är A och A.
    Tack!

• GladaEmma

Hej

Vilka färger vill du ha? &tecken bakom? Härta bakom?

bartan skrev 2008-03-10 10:18:38 följande:
    Hej,jag skulle också vilja ha hjälp. Bokstäverna är A och A.Tack!
  • Miss Blue

hmm det var ju dumt, det skulle jag kollat förstås..sitter på jobbet och där har jag dem inte

GladaEmma skrev 2008-03-10 10:15:14 följande:
    Hej igenSjälvklart kan jag ändra. Har ni fastnat för något av dem så jag ska ändra i ett specifikt eller?Miss Blue skrev 2008-03-10 10:01:43 följande:
  • bartan

Jag skulle vilja ha hjärtat bak och svarta gammeldags bokstäver.

• GladaEmma

Ingen fara. Sitter själv på jobb så jag kommer inte ändra något nu. Antagligen blir det inte förräns i helgen ändå så =)

Miss Blue skrev 2008-03-10 10:24:19 följande:

hmm det var ju dumt, det skulle jag kollat förstås..sitter på jobbet och där har jag dem inte
  • GladaEmma

Okej, fixar det i helgen.

bartan skrev 2008-03-10 10:25:49 följande:
    Jag skulle vilja ha hjärtat bak och svarta gammeldags bokstäver.
  • Miss Blue

Okej, då kollar jag hemma och meddelar dig vilket vi gillar mest! Tack snälla!

GladaEmma skrev 2008-03-10 10:33:45 följande:
    Ingen fara. Sitter själv på jobb så jag kommer inte ändra något nu. Antagligen blir det inte förräns i helgen ändå så =)Miss Blue skrev 2008-03-10 10:24:19 följande:
Svar på tråden Önskas hjälp med monogram?