Önskas hjälp med monogram?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-16 09:10
Ta gärna en titt i mitt galleri och se ut vilket/vilka typsnitt och ev hjärtan ni gillar =)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-16 09:10
Ta gärna en titt i mitt galleri och se ut vilket/vilka typsnitt och ev hjärtan ni gillar =)
hmmm...går det på något vettigt sätt få in "forever" bakom på något sätt utan att det ser "tattigt" ut? :/
har skrivit den i din gästbok
GladaEmma:
Hej!
Här är en till som vill ha hjälp....
Har försökt själv i photoshop, men det blir inget bra... Skulle vilja ha ett ljusrosa hjärta som bakgrund och namnen Linda och Daniel (om det går med hela namn, annars bara första bokstaven).
Tacksam om du har tid och lust!!
För min nyfikenhets skull: Vad använder du för program? Hur gör du hjärtan???
Testade lite och det ser väldigt knepigt ut. Bättre med ett &tecken eller hjärta.
Det ska nog gå bra. Testar lite i helgen. Vad vill ni ha för typ? Snirkligt?
Jag använder Gimp. Hjärtan gör jag med ett teckensnitt jag laddat ner...
Jooo...kan tänka mig det...inte för att vara krånglig..men eftersom du är så duktig...
skulle du kunna göra en som det bara står "Forever" på med hjärta bakom?
Vi har nämeligen tänkt tatuera ett sånt. Jag kan självklart betala dig för besväret, var bara det att det jag sett dig göra är fantastiskt fina. =)
Hej
Det var superfint!
Jag är lite osäker på om jag vill ha &-tecknet med bara. Om du hinner och har lust så får du gärna göra ett monogram utan &:et och med enbart ett hjärta. Vore kul med ett annat hjärta då, så har man två olika att välja på. Gärna om det går att få det lite snirkligt också. Men det är ingen brådska, så gör det när du hinner
//
Johanna
Vad har du för mejl?
Haha jo han är från Varberg. Världen är liten...