• GladaEmma

Önskas hjälp med monogram?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-16 09:10
    Ta gärna en titt i mitt galleri och se ut vilket/vilka typsnitt och ev hjärtan ni gillar =)

• Svar på tråden Önskas hjälp med monogram?
  • Tittij

Men vad gulligt att erbjuda dig!
    Jag vill gärna ha med bokstäverna T och J.
    Sätter man mannens eller kvinnans initial först?
    Mitt är T och hans J iallafall

jag gillar lite snirkligt snitt.

• GladaEmma

Så lite så. Tycker det är kul att sitta och pilla med det - trevligt tidsfördriv =)

Vems bokstav först är olika. Ibland passar det helt enkelt bättre med det ena först, men det är ju fritt fram om man säger så. Vissa tycker att man ska köra "damernas" och vissa tycker alfabetisk ordning. Du väljer :P

Vill ni ha &tecken bakom? Ett hjärta? Bara bokstäverna? Några speciella färger?

Tittij skrev 2008-03-10 11:21:29 följande:
    Men vad gulligt att erbjuda dig!Jag vill gärna ha med bokstäverna T och J.Sätter man mannens eller kvinnans initial först?Mitt är T och hans J iallafall jag gillar lite snirkligt snitt.
  • höstbrud2008

Hej! Kostar det något? (Budgeten är lite tajt ) om du har lust/tid/möjlighet så får du gärna fnurla lite på T och K. Jag har kladdat på papper men hur jag ska få över det till datorn och sen till papper är för mig ett mysterium....

• johansdotter

Om du har lust får du gärna fundera lite på K och J.
    Spelar inte så stor roll vem som är först...:)

• GladaEmma

Hej. Nejdå det kostar inget. Det är bara lite kul tidsfördriv för mig =)

Vill ni ha &tecken bakom? Hjärta? Bara bokstäverna? Några speciella färger?

höstbrud2008 skrev 2008-03-10 11:54:01 följande:
    Hej! Kostar det något? (Budgeten är lite tajt ) om du har lust/tid/möjlighet så får du gärna fnurla lite på T och K. Jag har kladdat på papper men hur jag ska få över det till datorn och sen till papper är för mig ett mysterium....
  • weinlove

Du är sååå otroligt snäll "GladaEmma" som erbjuder hjälp med dessa. Väldigt fint att ha dem på tex vigsel- och festprogrammet.

• GladaEmma

Så lite så. Kul att du gillade monogramen =)

Jag tycker det är kul att sitta och pilla med det och nu när man "fått rutin" på det hela så går det av bara farten nu. Tihi. Det är bara kul att höra att man kan hjälpa till oxå ju.

weinlove skrev 2008-03-10 12:10:31 följande:
    Du är sååå otroligt snäll "GladaEmma" som erbjuder hjälp med dessa. Väldigt fint att ha dem på tex vigsel- och festprogrammet.
  • Tittij
    GladaEmma skrev 2008-03-10 11:38:06 följande:
    Så lite så. Tycker det är kul att sitta och pilla med det - trevligt tidsfördriv =)Vems bokstav först är olika. Ibland passar det helt enkelt bättre med det ena först, men det är ju fritt fram om man säger så. Vissa tycker att man ska köra "damernas" och vissa tycker alfabetisk ordning. Du väljer :PVill ni ha &tecken bakom? Ett hjärta? Bara bokstäverna? Några speciella färger?
    Vill bara ha ett vanligt monogram i svart, utan tecken
    Lite snirkligt men inte för mycket.. Hihi
  • GladaEmma

Ska bli =)

Tittij skrev 2008-03-10 16:36:20 följande:
    Vill bara ha ett vanligt monogram i svart, utan tecken Lite snirkligt men inte för mycket.. Hihi
  • johansdotter

Skulle nog gärna vilja ha i svart bara och estetiskt om det går. =)

Svar på tråden Önskas hjälp med monogram?