• GladaEmma

Önskas hjälp med monogram?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-16 09:10
    Ta gärna en titt i mitt galleri och se ut vilket/vilka typsnitt och ev hjärtan ni gillar =)

• Svar på tråden Önskas hjälp med monogram?
  • GladaEmma

Så lite så. Jag blev hooked när jag gjorde till oss... Det är jättekul tidsfördriv =)

weinlove skrev 2008-03-06 10:45:23 följande:
    tack för det. snällt att du hjälper oss.
  • Humlanekerö

Här är en till som önskar lite assistance med monogram..
    Bokstäverna S & A,gärna i brunt då bakgrunden är grön eller naturfärgad tom..Vore jättefint med nåt fint 'bakom' initialerna..Tacksam för hjälp då tid finns!
    Sandra

• Humlanekerö

Här är en till som önskar lite assistance med monogram..
    Bokstäverna S & A,gärna i brunt då bakgrunden är grön eller naturfärgad tom..Vore jättefint med nåt fint 'bakom' initialerna..Tacksam för hjälp då tid finns!
    Sandra

• GladaEmma

Vilken typ av brunt? Ljus/Mörk? Vill du ha grönt tex &tecken bakom kanske?

Humlanekerö skrev 2008-03-06 10:52:12 följande:
    Här är en till som önskar lite assistance med monogram..Bokstäverna S & A,gärna i brunt då bakgrunden är grön eller naturfärgad tom..Vore jättefint med nåt fint 'bakom' initialerna..Tacksam för hjälp då tid finns!Sandra
  • Humlanekerö
    GladaEmma skrev 2008-03-06 10:54:59 följande:
    Vilken typ av brunt? Ljus/Mörk? Vill du ha grönt tex &tecken bakom kanske?
    Gärna typ chokladbrunt..kan man kalla det så?Har en stämpel i chokladbrunt..lite åt bronze..Skulle vara fint att kunna kombinera.
    &-tecken är absolut snyggt,annars nåt snirkligt,som en ljusare brun tribal eller så..Hajajr du ?
  • GladaEmma

Vilken färg vill du ha på tecknet bakom?

Humlanekerö skrev 2008-03-06 11:06:53 följande:
    Gärna typ chokladbrunt..kan man kalla det så?Har en stämpel i chokladbrunt..lite åt bronze..Skulle vara fint att kunna kombinera.&-tecken är absolut snyggt,annars nåt snirkligt,som en ljusare brun tribal eller så..Hajajr du ?
  • Karga81

Jag har en fråga om initialer, har sett nåra jätte fina olika stilar men fattar inte, hur spar ni dom? Är det en .jpg bild ? för om det är en textfil försvinner väll det snygga textsnitet när man öppnar det på den dator som inte har det text snittet. Hur gör ni? Skulle vilka kunna göra det själv?

• GladaEmma

Jag sparar dem som .jpg för att underlätta hanteringen.

Karga81 skrev 2008-03-06 11:14:45 följande:
    Jag har en fråga om initialer, har sett nåra jätte fina olika stilar men fattar inte, hur spar ni dom? Är det en .jpg bild ? för om det är en textfil försvinner väll det snygga textsnitet när man öppnar det på den dator som inte har det text snittet. Hur gör ni? Skulle vilka kunna göra det själv?
  • Humlanekerö
    GladaEmma skrev 2008-03-06 11:08:58 följande:
    Vilken färg vill du ha på tecknet bakom?
    Gärna ljusare brunt eller svart rent av..
  • Karga81

Är initialerna gjorda i Photoshop?

Svar på tråden Önskas hjälp med monogram?