Önskas hjälp med monogram?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-16 09:10
Ta gärna en titt i mitt galleri och se ut vilket/vilka typsnitt och ev hjärtan ni gillar =)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-16 09:10
Ta gärna en titt i mitt galleri och se ut vilket/vilka typsnitt och ev hjärtan ni gillar =)
Vi skulle vilja ha svarta bokstäver och kanske ett grått & tecken i bakgrunden...
Våra initialer är E och I,kan va bra o ha
Glada Emma:hur har det gått med 'vårt' monogram?Är både nyfiken o spänd
Hej. Kan du hjälpa oss? Med bokstäverna J&C. Hade varit supertacksam.......kramkramkramkram
Hej
Jag kommer sätta mig i helgen och pilla med det. Om du vill kan du skicka din email till min inbox här på BT så skickar jag över dem direkt när jag är klar...
Har ni något färgtema ni vill jag ska följa? Vilken typ av bokstäver vill ni ha? Lite gammaldags snirkliga (verkar vara poppis)?
Till er alla
Om ni vill kan ni skicka er emailadress till min inbox här på BT så kan jag skicka över monogrammen när jag är klar med dem.
Kommer nog ha en del tid över i helgen så då händer det grejor =)
Hejhej!!
Ja det är väl den gamla stilen vi har tänkt på, men du kanske kan göra en lite modernare oxå. Går det?
Vårt färgtema är pärlemorgrönt och elfenbensvitt med inslag av silver men jag vill nog ändå ha den svart.
Min mejladress: stcissi@hotmail.com
Tack så jääääääääättemycket. Myckt tacksam.
Kram
Hejsan
Ska försöka hinna med att göra det i helgen =)
Kram
Hej alla
Nu tror jag att jag hunnit med att göra alla. Är det någon som inte hört något från mig så får ni hojta.
Kram