• GladaEmma

Önskas hjälp med monogram?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-16 09:10
    Ta gärna en titt i mitt galleri och se ut vilket/vilka typsnitt och ev hjärtan ni gillar =)

• Svar på tråden Önskas hjälp med monogram?
  • GladaEmma

Sure

johansdotter skrev 2008-03-10 16:47:39 följande:
    Skulle nog gärna vilja ha i svart bara och estetiskt om det går. =)
  • Fröken förväntan

Tjo GladaEmma, tänkte bara säga att om du får för mycket att göra så kan jag hjälpa till med monogram också

...men jag vill inte sno din hobby,såg bara att det var väldigt många som ville ha hjälp

• MyLove2U

Hej
    Skulle gärna vilja lite hjälp med ett monogram
    Bokstäverna J och J med ett &-tecken bakom, bokstäverna i svart och &-tecknet i grått. Gärna lite lagom snirkligt snitt.
    TACK så jättemycket!!!

• Fru Almqvist

oh vad gulligt! Att det finns så hjälpsamma människor... om du fortfarande har tid som behöver fördrivas får du gärna knåpa lite med L och J oxå!

• Miss Blue

Hej GladaEmma!
    Nu har jag kollat vilket som vi gillar bäst; det är L&J2, önskemålet är att våra intialer blir lite mörkare så de framträder mer framför &-tecknet. Sen skulle jag gärna vilja att L-et ligger lite högre än J-et, alltså att de är mer diagonalt än bredvid varandra.....svårt att förklara..
    När du har tid
    Jag lägger in det monogrammet i mitt galleri utifall du ej vet vilket jag menar - och stort tack igen!!

• GladaEmma

Hej alla

Sitter just nu och pillar med diverse monogram och det verkar som att min skärm har blivit något knäpp. Detta gör att färgerna har blivit lite konstiga...BLÄ! Jag har alltså inte blivit färgblind eller nått sånt...

Så - det jag ville få fram är att färgerna ni får på era monogram kanske inte blir helt hundra men det är bara att säga till i så fall så ändrar jag så snart jag kan.

Ska se till att skaffa ny skärm i dagarna!

Kram Emma

• GladaEmma

Jag har några klara till dig. Vad har du för email?

Tittij skrev 2008-03-10 16:36:20 följande:
    Vill bara ha ett vanligt monogram i svart, utan tecken Lite snirkligt men inte för mycket.. Hihi
  • Humlanhubbe

Tack snälla för alla fina monogram!!Vi använder med all säkerhet vår favorit till både det ena o det andra!Hälsningar fd 'humlanekerö'

• GladaEmma

Kul att du gillar dem =) Du får gärna berätta hur det går och vilket ni väljer :P

Humlanhubbe skrev 2008-03-11 18:58:22 följande:
    Tack snälla för alla fina monogram!!Vi använder med all säkerhet vår favorit till både det ena o det andra!Hälsningar fd 'humlanekerö'
  • GladaEmma

Hej
    Har några monogram till dig. Vad har du för email?

höstbrud2008 skrev 2008-03-10 11:54:01 följande:
    Hej! Kostar det något? (Budgeten är lite tajt ) om du har lust/tid/möjlighet så får du gärna fnurla lite på T och K. Jag har kladdat på papper men hur jag ska få över det till datorn och sen till papper är för mig ett mysterium....
Svar på tråden Önskas hjälp med monogram?