• GladaEmma

Önskas hjälp med monogram?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-16 09:10
    Ta gärna en titt i mitt galleri och se ut vilket/vilka typsnitt och ev hjärtan ni gillar =)

• Svar på tråden Önskas hjälp med monogram?
  • Humlanhubbe

Vill du får du gärna göra våra igen.. fast denna gången med svarta initialer o brunt &-tecken bakom..så kanske sambon blir liite glad..

• kaifas

Vi har färgtema röd,svart,silver ,ett hjärta skulle va trevligt.
    Kram

• GladaEmma

Kanske svarta bokstäver och några med vinrött hjärta och några med grått/silver?

kaifas skrev 2008-03-12 11:52:50 följande:
    Vi har färgtema röd,svart,silver ,ett hjärta skulle va trevligt.Kram
  • Humlan66

Gladaemma .- jag vore jättetacksam om du ville göra ett monogram till mig med Y+N i nått snirkligt eller om jag säger gammaldags skrivstil gärna hjärtan som bakrund men om du har egna ideer så är det välkommet

• Sommarbrud 08

Hej! Jag behöver också hjälp. Jag känner mig totalt handlingsförlamad när det kommer till pysselbiten. Trodde i min enfald att bara för att jag är tjej så kan man sånt här med bröllop... HELT FEL!!

OM du har möjlighet att hjälpa mig blir jag såklart jätteglad. Skriver man brudens bokstav först? I så fall är det L och P. "Våra " färger är brunt och rosa. Vad gäller stilen vet jag inte riktigt. BÅde snirkligt och gammeldags låter fint! MVH Linda

• GladaEmma

Sure. Några specifika färger?

Humlan66 skrev 2008-03-12 12:07:48 följande:
    Gladaemma .- jag vore jättetacksam om du ville göra ett monogram till mig med Y+N i nått snirkligt eller om jag säger gammaldags skrivstil gärna hjärtan som bakrund men om du har egna ideer så är det välkommet
  • GladaEmma

Tihi. Jag hjälper dig gärna. Vill ni ha &tecken bakom? Hjärta?

Sommarbrud 08 skrev 2008-03-12 12:23:31 följande:

Hej! Jag behöver också hjälp. Jag känner mig totalt handlingsförlamad när det kommer till pysselbiten. Trodde i min enfald att bara för att jag är tjej så kan man sånt här med bröllop... HELT FEL!!OM du har möjlighet att hjälpa mig blir jag såklart jätteglad. Skriver man brudens bokstav först? I så fall är det L och P. "Våra " färger är brunt och rosa. Vad gäller stilen vet jag inte riktigt. BÅde snirkligt och gammeldags låter fint! MVH Linda
  • Sommarbrud 08

Oj... ja gärna något tecken... kanske två hjärtan som sitter ihop om det går på något vis eller kanske två ringar .. ta det som du tycker ser bäst ut! Jag litar på dig! TAck vad snäll du är!!!!

• GladaEmma

Hihi säg inte för mycket - du gillar kanske inte det alls sen :P

Sommarbrud 08 skrev 2008-03-12 13:04:52 följande:

Oj... ja gärna något tecken... kanske två hjärtan som sitter ihop om det går på något vis eller kanske två ringar .. ta det som du tycker ser bäst ut! Jag litar på dig! TAck vad snäll du är!!!!
Svar på tråden Önskas hjälp med monogram?