• GladaEmma

Önskas hjälp med monogram?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-16 09:10
    Ta gärna en titt i mitt galleri och se ut vilket/vilka typsnitt och ev hjärtan ni gillar =)

• Svar på tråden Önskas hjälp med monogram?
  • Grymt sa grisen

nu kommer jag in men ni får välja BRÖLLOPET så hittarni det som första bild.

Funkar det?

• GladaEmma

Jag hittar det inte...
    Grymt sa grisen skrev 2008-03-15 18:00:10 följande:

så bra!!!
  • GladaEmma

Sure. Några speciella färger?

loveisalive skrev 2008-03-15 14:00:10 följande:
    Glada Emma! Först måste jag bara säga att det är otroligt snällt av dig att lägga ner så mycket tid på att hjälpa människor som du inte ens känner, en stor eloge till dig. OM du har tid och lust så får du gärna hjälpa mig oxå, men bara om du har tid o lust...har full förståelse för om det blir för mycket...I så fall så skulle jag bli enormt tacksam om det gick att fixa ett monogram med L och M gärna med ett hjärta bakom kanske...lite snirkliga bokstäver vore snyggt men du får fria händer...min mail är:marinawester@msn.com
  • GladaEmma

Färger? Hjärta? &-tecken? Stil?

sturmunddrang skrev 2008-03-15 14:46:15 följande:
    Otroligt snällt att du hjälper okända människor. Trodde inte det var sant då jag läste denhär tråden! Har drömt om ett monogram till inbjudningskorten och festprogrammet, men gav upp, jag är nämligen totalt hopplös när det gäller teknik och datorer! Har du ännu möjlighet att göra ett monogram K & A vore jag väldigt tacksam, men förstår om du inte hinner med flera. Gifter oss i juli.
  • GladaEmma

NY SKÄÄÄÄRM =)))) Åååh va skönt! Allting går inte i rosa numera, mer än molnen :P

• Humlanhubbe
    GladaEmma skrev 2008-03-16 14:35:32 följande:
    NY SKÄÄÄÄRM =)))) Åååh va skönt! Allting går inte i rosa numera, mer än molnen :P
    Grejt,det är ju så mkt lättare o roligare att göra det man ska utan irriterande fel på skärmen =)
Svar på tråden Önskas hjälp med monogram?