Önskas hjälp med monogram?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-16 09:10
Ta gärna en titt i mitt galleri och se ut vilket/vilka typsnitt och ev hjärtan ni gillar =)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-16 09:10
Ta gärna en titt i mitt galleri och se ut vilket/vilka typsnitt och ev hjärtan ni gillar =)
Ja du kan gärna skicka den till min inbox eller här - så har jag den när jag är klar på söndag =)
Hej hej emma. du skrev på mailen att du gärna ville veta vilken av monnogrammen vi valde. funderar på den jag använder nu och en till. men troligtvis blir det denna. tack så mkt för hjälpen
Hej
Såg i en annan tråd att du hade den som bild. Blir så glad! Kul att ni gillar den =)))
När vi skulle gifta oss 2006 så fick jag av någon vänlig själ hjälp med vårt monogram. Vi hade ett J och en A tillsammans så att det blev JA (www.familjeliv.se/hem/grymt_sa_grisen/galleri...) bild på bröllopsprogramet.
Detta monogram hade vi sparat i vår dator och har tänkt att detta ska få följa oss. Tyvärr har vi gjort somman inte ska, ingen kopia av dokumentet och nu i februari krassade hela datorn och allt är borta... Kan någon hjälpa mig att hitta det igen eller ett liknande???
Glada Emma! Först måste jag bara säga att det är otroligt snällt av dig att lägga ner så mycket tid på att hjälpa människor som du inte ens känner, en stor eloge till dig. OM du har tid och lust så får du gärna hjälpa mig oxå, men bara om du har tid o lust...har full förståelse för om det blir för mycket...I så fall så skulle jag bli enormt tacksam om det gick att fixa ett monogram med L och M gärna med ett hjärta bakom kanske...lite snirkliga bokstäver vore snyggt men du får fria händer...min mail är:
marinawester@msn.com
Otroligt snällt att du hjälper okända människor. Trodde inte det var sant då jag läste denhär tråden! Har drömt om ett monogram till inbjudningskorten och festprogrammet, men gav upp, jag är nämligen totalt hopplös när det gäller teknik och datorer! Har du ännu möjlighet att göra ett monogram K & A vore jag väldigt tacksam, men förstår om du inte hinner med flera. Gifter oss i juli.
din länk funkar inte
Grymt sa grisen skrev 2008-03-15 11:43:23 följande:
ajdå... jag kollar igen...www.familjeliv.se/hem/grymt_sa_grisen/galleri.php%F6llopet
Jag var vist tvungen att plocka bort en spärr som jag hade, så nu bör ni kuna se...