Önskas hjälp med monogram?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-16 09:10
Ta gärna en titt i mitt galleri och se ut vilket/vilka typsnitt och ev hjärtan ni gillar =)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-16 09:10
Ta gärna en titt i mitt galleri och se ut vilket/vilka typsnitt och ev hjärtan ni gillar =)
Glada Emma:ja men du är verkligen superduktig!Kan bara inte förstå hur du bär dig åt !
Hej! Jag har avrit datorlös, men skrivit nu i din gästbok. Allt kommer att bli så fint med monogram!
kram
Tihi tusen tack. Jag gillar att sitta och pilla. Har lyckats hitta ett bra system nu. Min sambo håller på att bli knäpp på alla lappar som ligger överallt på skrivbordet där hemma. haha
Hahahaha!
Kan tänka mig det! Min m2b tycker det är MER än nog med mitt konstanta BTande....
Absolut. Ska dock försöka få till nått bra system så jag har tagit med en liten anteckningsbok som jag kan skriva in all info per person i. Tänkte pyssla med det på lunchen så har jag kommit nån vart i alla fall.
Hahah ja lite så känner man sig.
Vill säga till alla att om de inte hört något från mig på länge och saknar sina monogram så får ni hojta - det kanske blivit lite för rörigt på skrivbordet =(
Jag ska som sagt sätta mig på lunchpauserna nu i veckan och sen på söndag och kolla igenom alla inlägg/mejl och sånt så att jag kan få lite koll på det hela. Hoppas inte jag missat något =)
Miss Blue skrev 2008-03-12 11:20:23 följande:
Hej ! Skulle du vilja hjälpa mig med ? Har försökt leta monogram på U&O ! Det här med datorer är inte riktigt min grej.
Försökt få sambon,- Det ska jag fixa, det ska inte va så svårt.
Men vilken tid det tar har väntat två månader nu....
:)
Självklart. Någon speciell typ? Färg? &tecken bakom? Hjärta?