• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • matildaochniklas

Ja du har så rätt! Jag är nog ungdom ibland, när jag känner för det..

Jag pluggar egentligen men såhär innan bröllopet vill man ju få ihop lite extra pengar Jag jobbar på ett äldreboende, trivs jättebra!

• Cantaton

Jag har vindruvor & naturgodis. Ska fixa lite te också. Sitter och jobbar frenetiskt med uppsatsen. Vi har pajseminarium nästa vecka (fördelat över tid, ons & fre). Trodde att alla skulle lämna in dagen innan respektive sem (o vi har på fre), men det visade sig att alla skulle lämna in på mån! Fick vi klarhet i typ vid 18 ikväll... Så hela nästa veckas arbete måste vi nu typ hinna göra på en helg!!! Ahh.. Men det ska väl gå någotsånär i alla fall. Sitter och regogör för teorier för stunden:

* Marknadsmixen (främst promotion) - Kotler
    * Den centrala kommunikationscirkeln - Grönroos
    * Involvement Theory - Fill/Blackwell.

Hoppas ni andra har en något roligare fredag

Rosenpetunia skrev 2008-05-02 22:36:28 följande:
    Hej hej!Jobbar du med nåt spännande?Ungdomar, ja. Allting är relativt Vår äldsta är inte mycket yngre än dig Och själv var jag mamma i din ålder, betraktade mig verligen inte som en av "ungdomarna" då... hade ju familj, jobb osv. Det är rätt lustigt det där, att beroende på perspektivet kan personer i samma ålder vara ljusår ifrån varann på nåt sätt.Äter godis här. Fortfarande fingrarna i aceton, seeeeegt... Mannen bara flinar, ser road ut... Ungdomarna (!) lirar elgitarr i rummet intill, tack o lov är grannarna bortresta
  • Rosenpetunia

Cantaton, kämpa på!

Sånt där med ändringar i tidsschemat är såååå irriterande