Jag har vindruvor & naturgodis. Ska fixa lite te också. Sitter och jobbar frenetiskt med uppsatsen. Vi har pajseminarium nästa vecka (fördelat över tid, ons & fre). Trodde att alla skulle lämna in dagen innan respektive sem (o vi har på fre), men det visade sig att alla skulle lämna in på mån! Fick vi klarhet i typ vid 18 ikväll... Så hela nästa veckas arbete måste vi nu typ hinna göra på en helg!!! Ahh.. Men det ska väl gå någotsånär i alla fall. Sitter och regogör för teorier för stunden:
* Marknadsmixen (främst promotion) - Kotler
* Den centrala kommunikationscirkeln - Grönroos
* Involvement Theory - Fill/Blackwell.
Hoppas ni andra har en något roligare fredag 
Rosenpetunia skrev 2008-05-02 22:36:28 följande:
Hej hej!Jobbar du med nåt spännande?Ungdomar, ja. Allting är relativt Vår äldsta är inte mycket yngre än dig Och själv var jag mamma i din ålder, betraktade mig verligen inte som en av "ungdomarna" då... hade ju familj, jobb osv. Det är rätt lustigt det där, att beroende på perspektivet kan personer i samma ålder vara ljusår ifrån varann på nåt sätt.Äter godis här. Fortfarande fingrarna i aceton, seeeeegt... Mannen bara flinar, ser road ut... Ungdomarna (!) lirar elgitarr i rummet intill, tack o lov är grannarna bortresta