• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • Thailand 08

Lagom till att BT kraschar om 2 minuter! Eller har vi tur inatt ?

• matildaochniklas

canaton - du är verkligen duktig som kämpar på med skolan!!! jag och min m2b ska snart gå o lägga oss. jag ska upp o jobba imorgon.

• Cantaton

Det är ju bara fem veckor kvar, sedan är det slut (för alltid?). Det har gått jättebra idag. Vi har "bara" skrivit om vår bakgrund samt problemdiskussionen. Det saknades lite och vi behövde omstrukturera lite. Helhetsintrycket av uppsatsen blev avsevärt mycket bättre efter dagens insats, så det lönade sig i alla fall

matildaochniklas skrev 2008-05-04 00:48:53 följande:
    canaton - du är verkligen duktig som kämpar på med skolan!!! jag och min m2b ska snart gå o lägga oss. jag ska upp o jobba imorgon.
  • matildaochniklas

härligt när man märker att det går framåt - alltid lättare då!

• Cantaton

Ja, och ett par av de teorier som saknades skrev jag igår. Min uppsatskamrat skriver övriga imorgon. Sedan ligger vi rätt bra till inför delinlämningen på måndag.

• Cantaton

Ja, det känns skönt. Men det är långt kvar än Vi har fortfarande en del enkäter att samla in, och dessa ska ju sammanställas. Intervjuerna ska göras och transkriberas. Sedan ska allt detta skrivas ihop till något empiriavsnitt. Metodavsnittet ska kompletteras, analys, resultat & slutsats ska göras. Men vi har ändå kommit halvvägs känns det som, och hittills har ju faktiskt bara halva kursen gått.

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på