• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • Cantaton

Det går väl bra såtillvida att vi håller fast vid det Dessvärre har vi ännu ingen lägenhet... letar och letar och letar.

matildaochniklas skrev 2008-05-03 00:11:18 följande:
    Men dagarna man är tillsammans blir extra uppskattade! Sen jobbar han skift så det är inte såhär varje vecka.Jag såg på din sida att ni planerade att flytta ihop till sommaren. Hur går de planerna?
  • matildaochniklas

Kul att ni håller fast vid det iaf! Hur länge har ni varit tillsammans? Var bor ni?

• Cantaton

Vi har varit tillsammans i drygt ett år. Han bor i Vallentuna, jag i Huddinge. Han bor hemma, jag i studentlägenhet och måste ut eftersom jag tar examen till sommaren. När det ändå är dags för båda att flytta kunde vi liksom lika gärna flytta ihop. Det passar oss (tror vi)

Var bor ni?

• matildaochniklas

Det kommer säkert att bli kanonbra! Jobbigt det där när man letar utan att hitta nåt.. men ni kommer nog hitta nåt!
    Vi bor i eskilstuna, kanske är lättare att hitta lägenhet här. haha det är ju inte så många som vill bo här så

• Cantaton
    Hihi

Vi har jättesvårt att hitta, men letar på flera bostadsförmedlingar samt andrahandsställen... Nångång så! Problemet är väl det att vi inte har råd att köpa och därmed är avgränsade till att hyra. Hyreslägenheter är det då inte gott om i norra Stockholm...
  • matildaochniklas

Nej det är ju tyvärr så.. börjar bli så här också. Jag håller tummarna för er! Va mysigt att planera flytt
    Idag har jag o min m2b bott ihop i ett år (eller igår egentligen)

• matildaochniklas

Nä, nu ska jag nog ta o göra mig färdig för sängen
    Godnatt!

• Cantaton

Mysigt med boihoperiet i ett år
    Sov sött!

matildaochniklas skrev 2008-05-03 01:08:08 följande:
    Nä, nu ska jag nog ta o göra mig färdig för sängenGodnatt!
  • Cantaton

Jag sätter igång denna tråd megatidigt idag, då jag fortfarande (en lördag) sitter kvar i skolan och skriver på uppsatsen... I en lagom trist datasal.

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på