• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • Melis

när jag skrev min kandidat så var det olika handledare och sen examinator men på magister så är det handledarna som är examinatorer... På kandidatuppsatsen behövde vi inte ändra något...

• Rosenpetunia

Ibland kan en handledare stjälpa mer än hjälpa
    Tro på er, uppsatsen är er och det är ni i slutändan som bestämmer över innehållet. Ta emot alla goda råd med en glad min men "radera" inte nåt i texten om ni absolut inte ser poängen med det... även handledare kan ha fel. Och enstaka handledare förbrukar sin "makt" på ett negativt sätt

Nu ska jag krypa upp i soffan med mannen min. God natt från mig, uppsatsfria drömmar önskar jag er som skriver.

Sov gott allesammans!!!

• Cantaton

Godnatt Rosenpetunia!

Rosenpetunia skrev 2008-05-02 23:19:57 följande:
    Ibland kan en handledare stjälpa mer än hjälpa Tro på er, uppsatsen är er och det är ni i slutändan som bestämmer över innehållet. Ta emot alla goda råd med en glad min men "radera" inte nåt i texten om ni absolut inte ser poängen med det... även handledare kan ha fel. Och enstaka handledare förbrukar sin "makt" på ett negativt sätt Nu ska jag krypa upp i soffan med mannen min. God natt från mig, uppsatsfria drömmar önskar jag er som skriver. Sov gott allesammans!!!
  • matildaochniklas

Låter mysigt! Åå, jag vill att min älskling ska komma hem från jobbet NU!

Rosenpetunia skrev 2008-05-02 23:19:57 följande:
    Ibland kan en handledare stjälpa mer än hjälpa Tro på er, uppsatsen är er och det är ni i slutändan som bestämmer över innehållet. Ta emot alla goda råd med en glad min men "radera" inte nåt i texten om ni absolut inte ser poängen med det... även handledare kan ha fel. Och enstaka handledare förbrukar sin "makt" på ett negativt sätt Nu ska jag krypa upp i soffan med mannen min. God natt från mig, uppsatsfria drömmar önskar jag er som skriver. Sov gott allesammans!!!
  • Cantaton

Sitter uppe o väntar?

matildaochniklas skrev 2008-05-02 23:59:27 följande:
    nä, jag är kvar
  • matildaochniklas

Ja
    Jag och sambon går om varandra hela tiden, känns som vi inte har träffats på länge! Så imorgon är vi båda lediga så nu tänker jag vänta tills han kommer hem från jobbet så vi kommer i fas.

Jag går ju i skolan o börjar 9 och kommer kanske hem 16.. då börjar han jobba 14.30 eller 16.30 o jobbar till 23 eller 01.. o sen går ju jag upp o han sover fortfarande... ja du förstår hur det håller på..

• Cantaton

Ajaj, tråkigt. Fast jag och min pojkvän bor iofs inte ens ihop, o bor dessutom på varsin sida stan, så det blir inte alltför ofta här heller. Men han kommer nångång inatt...

• matildaochniklas

Men dagarna man är tillsammans blir extra uppskattade! Sen jobbar han skift så det är inte såhär varje vecka.
    Jag såg på din sida att ni planerade att flytta ihop till sommaren. Hur går de planerna?

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på