• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • Cantaton

Jag kör inte Photoshop heller

Fjosok skrev 2008-05-02 01:19:02 följande:
    GIMP är småsvårt i början, men riktigt bra när man kommit igång. man måste tänka annorludna än Photoshop. Men för mina småjobb använder jag hellre en laglig GIMP än en olaglig Photoshop. Stödjer inte direkt olaglig användning av mjukvara då det finns alternativ :)Men har man licens är det ju inget snack om att man ska köra Photoshop, regerar på alla punkter
  • Fjosok

Aha, vilket program då? Paint Shop Pro?

• Cantaton

Picture Publisher (också Micrografx. Dvs kompatibelt med Designer som jag också använder... På samma sätt som Photoshop är kompatibelt med InDesign).

Fjosok skrev 2008-05-02 01:27:33 följande:
    Aha, vilket program då? Paint Shop Pro?
  • Thailand 08
    Fjosok skrev 2008-05-02 01:19:16 följande:
    hej Thailand förresten, allt bra?
    Se nästa inlägg,vi skrev samidigt!
  • Fjosok

Aha, där ser man :) Datorvärlden är en djungel. Dock mindre att välja på när man kör Mac

• Thailand 08

Ska försöka sova nu,värken i höfter o ben gör mej så jäkla rastlös.Börjar bli lite dåsig av tabletten så det är bara att hoppas att man somnar.Ha en trevlig natt!

• Cantaton

Sov så gott! Hoppas värken lägger sig.

Thailand 08 skrev 2008-05-02 01:34:31 följande:

Ska försöka sova nu,värken i höfter o ben gör mej så jäkla rastlös.Börjar bli lite dåsig av tabletten så det är bara att hoppas att man somnar.Ha en trevlig natt!
  • Fjosok

Sov gott Thailand, hoppas det känsn bättre snart!

• Fjosok

Ali G på TV, länge sen man såg den gubben

• Thailand 08
    Cantaton skrev 2008-05-02 01:36:58 följande:
    Sov så gott! Hoppas värken lägger sig.Thailand 08 skrev 2008-05-02 01:34:31 följande:
    Ja det hoppas jag med.nu är det i "lip stadiet"
    funkar det inte så syns/ hörs vi igen inatt
Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på