• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • Cantaton

Jadu, här är det ett kaos. Det som stressar mig mest är snarare den där jobbansökan och alla de mail jag verkligen skulle behöva svara på (helst förra veckan).

Rosenpetunia skrev 2008-05-05 22:05:05 följande:
    Ja, just det... men när man skriver ex.arbete så finns inte det där livet vid sidan av till slut... Eller nåt. Jag vet inte hur det hade sett ut härhemma om inte jag hade haft hjälp med "markservicen" när jag skrev mitt ex.arbete... *ryser av bara tanken*Vad skoj med intervjuerna i morrn, lycka till! Då kommer ni att få ännu mer energi när ni har en massa ny data att bearbeta...
  • Rosenpetunia

Vad pysslar du med just nu, weinlove?

Och stressa inte, Cantaton, du hinner. Allt har sin tid. Ta en varm Oboy till vetja

Och apropå "inte stressa", har ni läst boken Långsamhetens lov? En tankeväckande bok, helt klart.

• Rosenpetunia

Nu är det mot lopplådan här, vi hörs
    Ha det hur bra som helst, njut av vårens vackra färger och ta väl hand om er!!!

• Cantaton

Nån mer oboy blir det inte, så mkt mjölk har jag inte. Men te

Sov gott!

Rosenpetunia skrev 2008-05-05 22:10:23 följande:
    Vad pysslar du med just nu, weinlove?Och stressa inte, Cantaton, du hinner. Allt har sin tid. Ta en varm Oboy till vetja Och apropå "inte stressa", har ni läst boken Långsamhetens lov? En tankeväckande bok, helt klart.
  • haennish

min älskling fyller år och jag tänkte ge honom frukost på sängen om sisådär två timmar när han egentligen ska gå upp och åka till jobbet... själv jobbar jag kväll imorgon och kan sova halva dagen. Blir han så glad som jag tror att han kommer bli var det helt klart värt att vända på dygnet lite... :) Lite romantik är viktigt i den grå vardagen.

• frida79
    haennish skrev 2008-05-06 04:05:02 följande:
    min älskling fyller år och jag tänkte ge honom frukost på sängen om sisådär två timmar när han egentligen ska gå upp och åka till jobbet... själv jobbar jag kväll imorgon och kan sova halva dagen. Blir han så glad som jag tror att han kommer bli var det helt klart värt att vända på dygnet lite... :) Lite romantik är viktigt i den grå vardagen.
    Härligt!
    Jag fyller också år idag men det blir nog ingen frukost på sängen för mig... kommer inte ens befinna mig i sängen när det är dags för min älskling att kliva upp och leta sig till jobbet. Sitter uppe och förbereder mig till ett möte jag har lite senare idag. Att allt ska ta sån tid och skjutas till sista sekunden...
  • Thailand 08

ingen vaken...jag ska oxå sova snart

• Nessan

Hoppas du sover gott vid det här laget Thailand!

Thailand 08 skrev 2008-05-06 23:17:53 följande:

ingen vaken...jag ska oxå sova snart
  • Thailand 08
    Nessan skrev 2008-05-07 01:08:43 följande:
    Hoppas du sover gott vid det här laget Thailand! Thailand 08 skrev 2008-05-06 23:17:53 följande:
    Det gjorde jag
Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på