• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • Fjosok

Anledningen till "nedgången" är med stor sannolikhet att det tas backup. Skulle jag gissa

• Fjosok

Med risk för felstavningar efter en flaska vin sparkar Fjosok igång tråden ...igen

• Thailand 08

Jag har letat efter röda högklackade pumps i säkert 1 timme och nu för 2 minuter sen hittade jag DOM

• Hammerman

Jag har varit med och lyckats ha sönder en flaggstång och kapat ut en halv rönn ikväll, det blev lite konstigt.

• Thailand 08
    Hammerman1 skrev 2008-05-09 22:44:01 följande:
    Jag har varit med och lyckats ha sönder en flaggstång och kapat ut en halv rönn ikväll, det blev lite konstigt.
    Hur bar du dej åt då??
  • Tutik och Prasart

Thailand 08 skrev 2008-05-09 22:43:59 följande:

Jag har letat efter röda högklackade pumps i säkert 1 timme och nu för 2 minuter sen hittade jag DOM
    ååå vad var det för fina skor då?
  • Krystal

Sitter här och tittar på "Indiana Jones och det fördömdas tempel" tillsammans med min älskling...och äter godis...

• Thailand 08

Såå jäkla läckra...fast jag börjar ju undra vad jag ska ha dom till om vi ska flytta till en gård på landet???
    då är det väl gummistövlar som gäller!

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på