• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • Hammerman

Thailand 08 skrev 2008-05-09 22:44:55 följande:

Hur bar du dej åt då??
    Åh, en bekant behövde hjälp med att fälla ner flaggstången eftersom linan gått av. När vi fått den halvvägs ner fastnade den i rönnen som växt till sig en hel del sen flaggstången införskaffades, varpå nämnda bekant (som hunnit få ner en hel del innanför västen) började hoppa på flaggstången med effekten att den halkade av trädet och damp rakt ner i marken. Knoppen gick i tusen bitar, och därför får stången ligga tills dess att en ny knopp införskaffats. Vi kapade bort alla grenar på rönnen som var ivägen i alla fall, så nästa gång ska det väl gå lättare.
  • Thailand 08
    Hammerman1 skrev 2008-05-09 22:49:27 följande:
    Thailand 08 skrev 2008-05-09 22:44:55 följande:
    Åh, en bekant behövde hjälp med att fälla ner flaggstången eftersom linan gått av. När vi fått den halvvägs ner fastnade den i rönnen som växt till sig en hel del sen flaggstången införskaffades, varpå nämnda bekant (som hunnit få ner en hel del innanför västen) började hoppa på flaggstången med effekten att den halkade av trädet och damp rakt ner i marken. Knoppen gick i tusen bitar, och därför får stången ligga tills dess att en ny knopp införskaffats. Vi kapade bort alla grenar på rönnen som var ivägen i alla fall, så nästa gång ska det väl gå lättare.
    OOOOPS!! Jag gjorde bort mej igår *asg*
  • Fjosok

Gör jag bort mig nu som sparkar igång tråden igen ... i min besvikelse efter förlusten i hockeyn

• Fjosok

puff puff

Lyustigt att man säger puff på forumet då puffar, såväl kjolar osm ärmar, av många anses totalt förlegat

• Melis

äter choklad och tittar på Criminal Minds på femman

• Pearldrop

hehe ja, puffärmar liksom.. barbiedockorna hade det..

• Fjosok

hehe, alla brudar hade det när jag sjöng på bröllop på 90-talrt, iaf dom första åren

• Fjosok

jo, jag sent 77 ... började inom bröllopssvängen ung

hehe

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på