• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • Thailand 08

Jag letar efter gamla möbler som vanligt

• matildaochniklas

Om du är lite nere så skickar jag en kram till dig!!! *kramar om*

Fjosok skrev 2008-05-12 23:05:14 följande:
    Är lite neråt, är klar med en fantastisk balklänning, sitter på min docka nu. MEn det är lite personliga detaljer som strular i min skalle. Så verkar jag lite neg ikväll så ber jag om ursäkt
  • Fjosok

kram själv.

Ska inte gå in på detaljer dock, lite personligt. Men tack för stödet

• Thailand 08
    Fjosok skrev 2008-05-12 23:05:14 följande:
    Är lite neråt, är klar med en fantastisk balklänning, sitter på min docka nu. MEn det är lite personliga detaljer som strular i min skalle. Så verkar jag lite neg ikväll så ber jag om ursäkt
    Tröst kramar från Thailand
  • Fjosok

Thailand: bott i Thailand länge?

funderar på att flytta utomlands igen ...

tack förresten :)

• Thailand 08
    Fjosok skrev 2008-05-12 23:15:32 följande:
    Thailand: bott i Thailand länge?funderar på att flytta utomlands igen ...tack förresten :)
    nej jag har inte flyttat dit än!! om 5-6 år.Nu ska vi ut på landet till en gård först
  • Anja 19 juli 2008

Åååååååååhhhhh kom nyligen hem från jobb och kollade mailen...

Min klänning har kommit!

Whhhhiiiiii... Är sååååå pirrig o nipprig nu! Shit, vill ha den NU...

Fast jag skulle ju gått ner fem kilo till innan jag provade den! Jag har alltså aldrig provat min klänning, bara snarlika modeller, då denna var helt ny och butiken hade inte fått in någon sådan!

Gulp!!!

Ska hämta den så fort min toastmistress bara kan! Troligtvis torsdag. Vi körde 16 mil för att köpa den så det är ju ett projekt

Ååååhhh jag vill prova NU NU NU NU...

Klänningen finns i galleriet om någon är nyfiken!

• Fjosok

De tär just det där med att vara två som saknas ibland. Även om det nu inte blev så. Har ju fler "titlar" genom saker jag gjort än vad jag behöver. Är skuldfri, äger min lägenhet och har obegräsnad tillgång till världens mysigaste sommarstuga. fats jobb, läser vis sidan på universitetet och en hel del annat.

Men ändå är det något som fattas ...

vette 17 vad

• Anja 19 juli 2008

Fjosok

trist att du har spöken i huvudet. Jobbigt Om du vill berätta så är det såklart ok, men fattar om du inte vill. Menar att du inte ska känna att du inte kan, om du vill...

oj snurrigt men jag känner att jag ÄR snurrig. har jobbat hela helgen och är helt tung i huvudet.

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på