• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • Thailand 08

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-12 23:21:41 följande:

Åååååååååhhhhh kom nyligen hem från jobb och kollade mailen...Min klänning har kommit!Whhhhiiiiii... Är sååååå pirrig o nipprig nu! Shit, vill ha den NU... Fast jag skulle ju gått ner fem kilo till innan jag provade den! Jag har alltså aldrig provat min klänning, bara snarlika modeller, då denna var helt ny och butiken hade inte fått in någon sådan!Gulp!!!Ska hämta den så fort min toastmistress bara kan! Troligtvis torsdag. Vi körde 16 mil för att köpa den så det är ju ett projekt Ååååhhh jag vill prova NU NU NU NU...Klänningen finns i galleriet om någon är nyfiken!
    Så himla fin!!!
  • matildaochniklas

Å va kul! verkligen jättefin klänning!
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-12 23:21:41 följande:

Åååååååååhhhhh kom nyligen hem från jobb och kollade mailen...Min klänning har kommit!Whhhhiiiiii... Är sååååå pirrig o nipprig nu! Shit, vill ha den NU... Fast jag skulle ju gått ner fem kilo till innan jag provade den! Jag har alltså aldrig provat min klänning, bara snarlika modeller, då denna var helt ny och butiken hade inte fått in någon sådan!Gulp!!!Ska hämta den så fort min toastmistress bara kan! Troligtvis torsdag. Vi körde 16 mil för att köpa den så det är ju ett projekt Ååååhhh jag vill prova NU NU NU NU...Klänningen finns i galleriet om någon är nyfiken!
  • Thailand 08
    Fjosok skrev 2008-05-12 23:22:11 följande:
    De tär just det där med att vara två som saknas ibland. Även om det nu inte blev så. Har ju fler "titlar" genom saker jag gjort än vad jag behöver. Är skuldfri, äger min lägenhet och har obegräsnad tillgång till världens mysigaste sommarstuga. fats jobb, läser vis sidan på universitetet och en hel del annat.Men ändå är det något som fattas ...vette 17 vad
    Nån att dela allt och livet med
  • matildaochniklas

nä, nu ska jag dra mig härifrån!
    godnatt!

• Thailand 08
    matildaochniklas skrev 2008-05-12 23:25:54 följande:
    nä, nu ska jag dra mig härifrån!godnatt!
    nattinatti
  • Melis

God natt på er alla... jag ska också sova...kramizzar

• Anja 19 juli 2008

Tack snälla ni... jag ÄLSKAR den!!! och kan knappt bärga mig tills jag får ta på mig den. Kommer kännas hur högtidligt som helst. Skulle inte förvåna mig om jag börjar tjuta

Fjosok

fattar precis hur du känner... fy f..n så låg jag var under alla år som det var slut mellan mig och Daniel. Inte kunde jag tänka mig nån annan heller så jag var singel mellan 1991 och 2003.

Sicket pucko man var Hade jag vetat att han skulle ta sitt förnuft t fånga till slut så hade jag ju kunnat strula runt lite, hehe... Nädå, skämt å sido, det var hemskt...

Speciellt efter att Emil fötts (han föddes 2000), då ville jag ju verkligen dela allt med Daniel, att vi skulle vara två osv. Så fort Emil gjorde något så ville man lixom ha någon att le mot, skratta med etc.

Fasen så många nätter jag grät mig halvt medvetslös. Urk... vill inte tänka på det alls...

• Thailand 08

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-12 23:28:16 följande:

Tack snälla ni... jag ÄLSKAR den!!! och kan knappt bärga mig tills jag får ta på mig den. Kommer kännas hur högtidligt som helst. Skulle inte förvåna mig om jag börjar tjuta Fjosokfattar precis hur du känner... fy f..n så låg jag var under alla år som det var slut mellan mig och Daniel. Inte kunde jag tänka mig nån annan heller så jag var singel mellan 1991 och 2003.Sicket pucko man var Hade jag vetat att han skulle ta sitt förnuft t fånga till slut så hade jag ju kunnat strula runt lite, hehe... Nädå, skämt å sido, det var hemskt...Speciellt efter att Emil fötts (han föddes 2000), då ville jag ju verkligen dela allt med Daniel, att vi skulle vara två osv. Så fort Emil gjorde något så ville man lixom ha någon att le mot, skratta med etc.Fasen så många nätter jag grät mig halvt medvetslös. Urk... vill inte tänka på det alls...
    Är det DANIEL du ska gifta dej med?
  • Anja 19 juli 2008

Fy f..n alltså...

jag var singel från 16 till 29 års ålder... typ MINA BÄSTA ÅR

Helt galet!

Men men...

• Thailand 08

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-12 23:30:26 följande:

Fy f..n alltså...jag var singel från 16 till 29 års ålder... typ MINA BÄSTA ÅR Helt galet!Men men...
    För mej börjar livet NU
Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på