• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • harthurs

Jag ar fortfarande vaken :) Men klockan ar iofs bara 17.30 har i Canada. Sitter vid datorn, lyssnar pa RixFm och laser pa BT :)

• Fjosok

aha, ser hcokey från kanada här i gamla svitjod :)

allt bra med dig annars?

• Fjosok

Sparkar igång hyffsat tidigt ikväll. Hoppas det är okej?

• matildaochniklas

Jag kikar in en snabbis på bt men ska snart lägga mig

• snaily

Åååh, önskar att jag också kunde få gå och lägga mig, men det går ju inte alls Har jour och sitter på jobbet och väntar på en patient, är alldeles för trött för det här...

• sokkerstruten

Jag sitter och väntar på att jag ska hämta min sambo...vi har 2 år i dag så vi ska fira lite...köpt mousserande och chocolate covered strawberrys! :)

• matildaochniklas

Jag väntar nog med att lägga mig tills min sambo kommer hem mkt skönare att somna tillsammans, speciellt idag för jag var lite grinig när han gick till jobbet, så jag ska be om ursäkt nu.

• Melis

Själv ligger jag i min soffa och väntar på att klockan ska bli halv tolv så jag kan ringa min älskade (han jobbar natt och då har han paus) annars har jag ångest inför min uppsats, så mycket kvar att gör så jag borde egentligen vara uppe hela natten.

• Fjosok

Är lite neråt, är klar med en fantastisk balklänning, sitter på min docka nu. MEn det är lite personliga detaljer som strular i min skalle. Så verkar jag lite neg ikväll så ber jag om ursäkt

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på