• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • Fjosok

saknar dock dom klänningarna lite, hur omoderna dom än är idag hade dom något sagolik och romantiskt över sig som många enkla stilar saknar.

• Pearldrop

ja verkligen ;)

ses om ca 40 min, mat och ett avsnitt ur charmed nu ;)
    (gör allt ja kan för å hålla mig vaken för å orka hämta sambon sen :P)

• Thailand 08
    Melis skrev 2008-05-11 22:46:49 följande:
    äter choklad och tittar på Criminal Minds på femman
    Den missade jag *attans*
  • Fjosok

väntar själv på hockeymatchen i natt och sitter med en klänning i knät och bearbetar fläckar :)

• Pearldrop

aj aj fläckar är aldrig kul!

fast charmed var så bra så jag bara måste se ett avsnitt till! sen halv ett - äntligen! får jag åka och hämta m2b'n från jobbet å sen sooova *längtar*

• Fjosok

Hehe, dessutom är fläcken på en marängklänning med puffärmar men det är en annan femma

• Thailand 08
    Pearldrop skrev 2008-05-11 23:48:51 följande:
    aj aj fläckar är aldrig kul!fast charmed var så bra så jag bara måste se ett avsnitt till! sen halv ett - äntligen! får jag åka och hämta m2b'n från jobbet å sen sooova *längtar*
    Vad jobbar han med till halv ett en söndag?
  • Cantaton

Nämen se vilken fröken som hittat till BT Remember? (från Everyday för hundra år sedan typ...)

Pearldrop skrev 2008-05-11 23:48:51 följande:
    aj aj fläckar är aldrig kul!fast charmed var så bra så jag bara måste se ett avsnitt till! sen halv ett - äntligen! får jag åka och hämta m2b'n från jobbet å sen sooova *längtar*
  • Thailand 08

Nu har jag gått igenom både blocket och tradera med möbler och trädgårds grejer...så nattinatti

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på