• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • matildaochniklas

Vi funderar på att åka till egypten. Jag går i skolan så jag kan inte vara borta så länge, vi kommer att ta resan senare.

• franca

En till som inte har somnat...sitter och letar klänningsinspiration på nätet.
    ohlala: vilka fina klänningar i ditt galleri! Har du hittat nåt liknande irl och i så fall var? Jag har inte hittat en enda klänning i butik som jag vill ha, det finns så klart massa fina men ännu har jag inte hittat nån som passar mig. Känner mig lite nojjig...

• MrsWelch

vad duktig du e misstrixie, du gor ju nagot bra iallafall!

• matildaochniklas

Duktig du är. Jag har nästan gjort färdigt inbjudningarna nu

misstrixie skrev 2008-03-18 00:43:55 följande:
    Jag är vaken... sitter och pillar med festhäftet, jag.
  • ohlala

franca: tack!! pillar med min bröllopsblogg nu
    czohlala.blogg.se
    precis startat den för att hålla koll på alla tipps och foton + lägga in mass-inspiration åt alla bröllopstokiga tjejer från jokkmokk till ystad

• misstrixie

Tack för att ni peppar mig! Ja, jag känner mig ganska duktig för det är ju ett riktigt slitgöra alltså. Kämpar med gästpresentationerna som ska vara "tvärtom". Det är så himla svårt att hitta på något om alla men jag ger mig inte, för jag vet redan nu att folk kommer skratta så de får ont i magen.

• misstrixie

ohlala,

Ska kolla in din blogg sen när jag tar paus!

• MrsWelch

Hmm...hur da tvartom misstrixie?

• ohlala

ja men gör det sen... när det kommit lite fler inlägg...

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på