• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • sokkerstruten

försökte lägg upp lite nya bilder på min ring..men det gick inte... brukar funka.. ibland strular det som bara den här..

hm intressant,,,hur kan det se ut?

• ohlala

www.schalins.se/show_item.asp

och en sån här till men varannan safir/diamant eller bara safirer/diamanter om man hellre vill det. jag tror att jag skall köra på lite fler stenar och varannan diamant/safir och så ringen i det förra inlägget men bara safirer. och det skall vara vitguld då.

skall försöka kolla ditt galleri nu sockerstruten

• ohlala

matildaochniklas: skitsnygg ring! funderat på en sån med!!

• sokkerstruten

såå nu har jag lagt in mer bilder...:)ska kolla på era med! :)

• sokkerstruten

matildaochniklas: jätte fin var ute efter en liknande.. men sen så flyttade man till *bling bling* landet! hehe

• sokkerstruten

Tack.. hade letat länge, vill ha med lite diamanter, men det var svårt för allt är så överstort här i usa, tillslut hittade jag den! provade den två tre gånger och tredje så sa min m2b, äää va fan vi köper den, bara så där, jag brukar vara rätt rationell av mig och nää men vi väntar, det är ju rätt mycket pengar det handlar om , å han sa, varför då du har ju inte hittat någon du tycker om fram tills nu, varför vänta..
    så då helt plötsligt gick vi därifrån med den! :)

Det var en sån där..."ahh- jag ska gifta mig i verkligheten moment"

ohlala skrev 2008-03-19 01:17:07 följande:
    åh! ni har så fina ringar!!
  • ohlala

jag fattar inte - varför skall allt vara så stort i USA?? Människorna, förpackningarna, bröllopen, festerna, husen, sofforna....you name it! När jag bodde där blev jag nästan rädd. men väldigt trevliga människor

• matildaochniklas

Tack! Ni har också jättefina ringar!!!

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på