• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • Cantaton

Läsa är mysigt och rätt avkopplande. Men jag läste i timmar igår - och läste ut min bok, så nu passar jag på att göra annat som har väntat i all stress... Exempelvis sådant som att söka jobb och leta lägenhet - annars står jag utan båda i sommar!

(Är student, klar till sommaren. Och bor i studentlägenhet.)

• lycklig78
    Cantaton skrev 2008-04-07 22:53:52 följande:
    Läsa är mysigt och rätt avkopplande. Men jag läste i timmar igår - och läste ut min bok, så nu passar jag på att göra annat som har väntat i all stress... Exempelvis sådant som att söka jobb och leta lägenhet - annars står jag utan båda i sommar!(Är student, klar till sommaren. Och bor i studentlägenhet.)
    vad har du pluggat och var? Är du färdig med utbildningen?
  • blivandefrularsed

Ahaa, ja då är det dags att ta tag i det! Klart du ska skicka iväg den. Det blir säkert bra. Du får utgå ifrån vad det är för jobb och vad dom kan tänkas vilja veta. Själv tycker jag ändå att det oftast blir ganska snarlikt till olika jobb. Vem man är, vad man gör och vad man är bra på

Har suttit och fixat lite med framsidorna till vigselprogrammen, dom ska se ut som inbjudningskorten (i mitt galleri). Lite pilligt är det allt. Men jag är ute i god tid

• lycklig78
    blivandefrularsed skrev 2008-04-07 22:57:50 följande:
    Ahaa, ja då är det dags att ta tag i det! Klart du ska skicka iväg den. Det blir säkert bra. Du får utgå ifrån vad det är för jobb och vad dom kan tänkas vilja veta. Själv tycker jag ändå att det oftast blir ganska snarlikt till olika jobb. Vem man är, vad man gör och vad man är bra på Har suttit och fixat lite med framsidorna till vigselprogrammen, dom ska se ut som inbjudningskorten (i mitt galleri). Lite pilligt är det allt. Men jag är ute i god tid
    Vilka fina kort!!
  • blivandefrularsed

>Nu ger jag mig för idag

natti

• Cantaton

Jag har pluggat "Konst, kultur och ekonomi" på Södertörns Högskola, i Huddinge. Är färdig i juni.

lycklig78 skrev 2008-04-07 22:57:46 följande:
    vad har du pluggat och var? Är du färdig med utbildningen?
  • Cantaton

Godnatt, blivandefrularsed!

blivandefrularsed skrev 2008-04-07 23:09:36 följande:
    >Nu ger jag mig för idagnatti
    lycklig78, går BT jättesegt för dej också?
  • lycklig78

Ja, det är segare än vanligt.

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på