• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • Cantaton

Kväll nummer två framför en dator i skolan... Skriver nog något här emellanåt för att lätta upp arbetet en smula.

• Thailand 08
    Cantaton skrev 2008-03-19 21:31:31 följande:
    Kväll nummer två framför en dator i skolan... Skriver nog något här emellanåt för att lätta upp arbetet en smula.
    Vad pluggar du? *nyfiken*
  • Cantaton

"Konst, kultur och ekonomi" - ett program. Just nu kursen "Relationsmarknadsföring".

• Thailand 08

Ekonomi läste jag förra året.Bokföring mm

• Cantaton

Jag har läst lite utspritt över tre år (är inne på sista och sjätte terminen av studier på programmet, men då har ekonomin stått för hälften). Bland annat redovisning och beskattning, ja. Men nu sista halvåret har jag inriktningen "Service management" vilket har inkluderat Marknadsföringsteori, Relationsmarknadsföring och C-uppsats.

• Thailand 08

Vad hade du som bakgrund innan? Jag sadlade om helt efter över 20 år inom vården.Kunde inte jobba kvar pga sjukdom.
    Men efetrsom vi startade våra egna firmor isamma veva så kändes valet rätt

• Cantaton

Jobbigt att behöva sadla om - eller?

"Vi" är det du och din man/m2b? Vad är det för firmor?

Innan jag började högskoleutbildningen gick jag i gymnasiet (inriktning klassisk musik) ;)

• Thailand 08

Ja det kändes väldigt knasigt *s* Från vård till ekonomi!
    Han har svets & rör firma och jag har min e-butik med raffiga underkläder

• Cantaton

Oooh Vilka storlekar? (BH tänker jag mest på. Mitt stora problem, tillsammans med att hitta skor...)

Jag började faktiskt denna utbildning för att jag ville starta eget - dock inte inom ekonomi.. Mest för att jag tyckte att ekonomi var vettigt att kunna. Det var mer kulturbiten jag ville åt.

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på