• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • Thailand 08
    matildaochniklas skrev 2008-03-18 23:17:46 följande:
    Åå, va mysigt att sätta in bilder i albumet!! Då känner man sig riktigt gift va?Thailand 08 skrev 2008-03-18 23:15:51 följande:
    Japp :) Köpte ett jättefint i Chiang Mai ( norra thaialnd)
    vinrött med 2 elfanter på snidade i trä.Ska köpa 2 "vigselringar" och fästa dit med siden band under elefanterna.
    Men gissa vad pappret är gjort av? Elefant skit!! Men det är garanterat luktfritt ifall nån undrar
  • matildaochniklas

Elefantskit Har aldrig hört ngt liknande, det är säkert miljövänligt iaf

• misstrixie
    matildaochniklas skrev 2008-03-18 23:16:47 följande:
    Vi har gjort egna kort, dom är väldigt enkla. Ja, vi skickar alla imorgon. Hoppas bara att vi inte glömt nån nu Då får man väl låtsas att inbjudan kommit bort på posten eller nåt
    Haha, ja precis. Jag var så himla nervös när vi skickade våra att vi råkat glömma något...
  • sokkerstruten

Nån vaken fortfarande!?

• matildaochniklas

Är det någon som är bra på det här med stenar och så? På vigselringen vi harkollat på till mig står det så här:

Diamanter: 12 st Brilljanter 0,36 ct

Kvalité: W.si
    Det säger mig ingenting. Vad betyder det?

• Thailand 08

Ja dom är jäkligt smarta Thailändare återanvänder allt.Lampor av kokosnötter , fina mobiler av snäckor och fotoalbum,anteckningsblockk mm av elefantskit

• sokkerstruten

vet att det finns en jätte bra sida som förklarar allt sånt... fan kom inte ihåg vad den hette!

• sokkerstruten

Är briljanetr samma som diamanter..*noll koll*

• matildaochniklas

Som jag fattar det är briljanter en spec slipning av diamanter, ungefär som en princess slipning. Men jag vet inte!!

• ohlala

ja, alltså en rundad slipning. stenen slipas till cirkelform. snyggt!!

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på