• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • MrsWelch

Jag kopte min klanning pa davids bridal oxa...jattebilliga tyckte jag de var! kopte sloja o barnens nabbklanningar oxa...

• Jen82

okej vad bra!
    jag tycker inte de är så billiga men vi har alla olika åsikter om vad som är billigt.
    några svenska länkar som har bra klänningar?

• GME76   080802

Åh va kul!! Jag vågade inte be bekanta köpa den så det fick bli sömmerska istället. Men det är bra för det blir lite ändringar mot bilden. Hoppas du hittar ngt!

sokkerstruten skrev 2008-03-16 00:10:37 följande:
    ok vad kul! Ska till själva affären nån gång under tiden vi är här å kolla om dom har något! GME76 080802 skrev 2008-03-16 00:07:27 följande:
  • sokkerstruten

j'vla BT.. nu funkade den inte igen! Ja det finns ju rätt mycket att välja mellan här i usa... kommer bli en äkta bridezilla! :)

• sokkerstruten

vilken köpte du? nyfiken!

MrsWelch skrev 2008-03-16 00:12:51 följande:
    Jag kopte min klanning pa davids bridal oxa...jattebilliga tyckte jag de var! kopte sloja o barnens nabbklanningar oxa...
  • sokkerstruten

och du med.. vilken model sydde du upp efter?
    GME76 080802 skrev 2008-03-16 00:34:56 följande:

Åh va kul!! Jag vågade inte be bekanta köpa den så det fick bli sömmerska istället. Men det är bra för det blir lite ändringar mot bilden. Hoppas du hittar ngt!
  • MrsWelch

BT dog for mig med...hmm vet inte vad den heter faktiskt, den finns i mitt galleri...ska kolla om jag kan hitta namnet nagonstans oxa Betalade $750 for min klanning, underkjol, barnens klanningar, 3 sashes och en sloja...

• GME76   080802

Kolla mitt galleri. Sidensatäng i stålgråblå färg med broderat band under bysten och inget rynk under utan slätt fast med mkt tyg i kjolen, överdelen blir lika bilden med omlott och drapering.

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på