• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • Nessan

Inte bara jag som är uppe alltså... Kom nyss hem från middag och lite schalger hos en kompis och "skulle bara" kolla mailen.... och ehummm....kolla BT!

• Cantaton

Haha. "Bara" var det, ja.

Jag gör egentligen ingenting. Passar på att njuta av att ha lite tid för mej själv tror jag. Det är nog därför jag inte går o sover trots att jag är så trött att tårarna rinner..

• Nessan

Åh, är du ensam hemma ikväll eller?

• Jen82

Godkväll alla.

Allt bra?

Nu verkar de som jag kanske ska köpa ytterliggare en klänning min m2b vill att jag ska ha än ännu vackrare klänning *hmm*

• Cantaton

Jag bor själv. Pojkvännen och jag letar gemensam lägenhet, men det är inte så lätt att hitta :/

Men ja, ikväll är jag ensam. Jag behövde få vara det. Det har varit, och är, så mkt som stressar mig just nu, så jag ville ha lite utrymme bara.

• Cantaton

God kväll Jen.
    Ska du köpa en till brudklänning?

Jen82 skrev 2008-03-15 23:36:31 följande:
    Godkväll alla.Allt bra?Nu verkar de som jag kanske ska köpa ytterliggare en klänning min m2b vill att jag ska ha än ännu vackrare klänning *hmm*
  • Jen82

Ja det kanske blir så :)
    Om vi hittar någon.

• Nessan

Skönt! Man behöver få vara ifred och vara ensam ibland oavsett om man har en partner eller bor tillsammans. Min man var på tjänsteresa nu i veckan och jag var själv hemma en kväll och en natt och det var faktiskt riktigt skönt.

• Cantaton

Okej. Kul att han intresserar sig för ditt val av klänning

Jen82 skrev 2008-03-15 23:38:28 följande:
    Ja det kanske blir så :)Om vi hittar någon.
Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på