• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • GME76   080802

Åhhh, lika tråkigt här. Har lagt fram nya men inte satt på dom. trååååkigt.

Nessan skrev 2008-03-15 23:56:56 följande:
    Hehe, jag sitter oh funderar på varför jag inte går och lägger mig. Det kan bero på att sängen måste bäddas först (vi tvättade alla sängkläder idag, men har inte kommit oss för att bädda med nya ännu...) Tänk att man kan vara för lat för att gå och lägga sig!
  • Cantaton

Nessan, det intressanta är att man lyckas med det där om o om igen

Jag ska dricka upp mitt te (för att lindra onda halsen), men sen ska jag faktiskt försöka få mej lite sömn.

• Nessan

Nu hör jag att min man sitter och fnissar inne i vardagsrummet. Tror det är dags att gå och se vad som kan vara så underhållande. *nyfiken*
    Ha en trevlig kväll och en god natt!

• Jen82

Hehe sån e jag med :) alltså för lat att bädda...
    jag sitter o tittar på klänningar helst billiga men vackra i sverige eller usa :)
    några tips?

• sokkerstruten

själv sitter jag här i usa och fördriver lite tid, eftersom min m2b håller på att förbereda en utbildnings om han har i NY mån- tis. Sen blir det tacos!

• GME76   080802

Får en modell uppsydd som jag hittat på deras sida

sokkerstruten skrev 2008-03-16 00:03:53 följande:
    hm www.davidsbridal.com har bra och billiga...
  • sokkerstruten

ok vad kul! Ska till själva affären nån gång under tiden vi är här å kolla om dom har något!

GME76 080802 skrev 2008-03-16 00:07:27 följande:

Får en modell uppsydd som jag hittat på deras sida
  • sokkerstruten

cantaton: Vi ska vara här i ett år, men sen vet man ju inte vad som händer...

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på