• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • pojomo

hmm det är väldigt lätt men det märks att det är fredag kväll det är lite trögt här å själv börjar jag se dubbelt

• sokkerstruten

mm jag me! Ska bli skönt å göra nått annat snart! Händer i helgen då?

• pojomo

det blir lungt som vanligt. Hade tänkt att jag skulle promenera odentligt imorrn men det sket sig. Kan knappt stödja på ena foten

• sokkerstruten

hm vad dumt, har du skadat dig? Själv ska jag övningsköra *hatar att köra bil* och kanske shoppa lite kläder!

• pojomo

shoppa det är kul det.Jag älskar att köra bil eller älskar å älskar men jag har inte ont av det. Men du kanske bor inån storstad??? Dåå förstår jag att du inte gillar att köra. Jag har hjärtat i halsen så fort jag närmar mig en större stad.

Nej jag har inte skadat mig har en liten liktorn som ett knappnålshuvud som spökar. Hoppas man slipper det problemet när man ska gifta sig,fint å inte kunna dansa å halta upp till altaret

• GME76   080802

Har alltid undrat vad en liktorn är?? Tog mig en evighet att skriva inlägget. Sluddrar när jag skriver p g a 2 gals vin .

• Lady o Lufsen

är vaken en liten stund till...

• blivandefrularsed

jag med
    gjort ikväll?

• Cantaton

Ja... Melodifestivalen förstås Innan dess hann jag bara handla & påbörja matlagningen efter att ha jobbat hela dagen.

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på