• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • blivandefrularsed

Jobba, usch, trist....jobbar du imorn med?

• Cantaton

Nä, det faktiskt inte särskilt trist Jag blev rätt upprymd, om än väldigt trött efteråt. Imorgon jobbar jag inte, men däremot behöver jag plugga till en kommande tenta. På kvällen ska jag hem till mamma och efterhandsfira min födelsedag.

Vad har du själv gjort?

• blivandefrularsed

Aha, grattis i efterskott

Käkat middag med m2b och hans bror och så kollat på schlagern då! Tidigare idag var vi på stan och shoppade lite och sen bröllopspysslade jag lite innan vi tvättade bilen och var en sväng till affären. Dessutom fick vi veta idag att vi får en lägenhet som vi tittade på i veckan så första juni flyttar vi! Ska bli såååå skönt med lite mer kvm

Plugga..inte alltid så kul...känns det bra???

• Cantaton

Åh, grattis till lägenheten! Vi letar och letar och letar.

Ang. pluggandet är det tyvärr alldeles för mycket. Det är inte bara tenta under tentaveckan, utan presentationer av en bok, inlämning av ett 20-sidigt arbete, opponering på andra arbeten o så tentan... Så det är lite många trådar att hålla grepp om. Imorgon kommer fokus ligga på att plöja litteratur.

• blivandefrularsed

Det är bara att beta av en sak i taget och inte tänka på allt på en gång. Ganska vanligt det där att ALLT är samtidigt och då är ångesten nära...LYCKA TILL!!

• Cantaton

Haha, ja, det där är bara bråkdelen av allt i livet. Vi skriver på C-uppsatsen parallellt. Och idag jobbade jag som sagt, och så har det firats födelsedagar (bl.a. min och brorsans, och snart både pojkvännens o mammas)... Och så ska jag leta lägenhet och heltidsjobb parallellt, men det löser sig nog till sommaren

Får du vara ledig imorgon?

• blivandefrularsed

Fullt upp!! Man känner att man lever när det rullat på så

Japp, ledig imorn med. Tar kanske tag i lite rensning i förrådet i källaren, eller så blir det lite bröllopspyssel, eventuellt en promenad, läsa en bok eller bara SLAPPA!!

• Cantaton

Skönt när det finns lite alternativ Framförallt när slappa kan vara ett av dem.

• blivandefrularsed

Mmmm, man får passa på när man kan.

• Nessan

God kväll tjejer! Slänger in ett hej här, om ni är kvar och vakna!

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på