• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • Nessan

Jen - har du tänkt använda båda isf och ha den ena under vigseln och den andra till festen, eller tänker du byta helt och hållet?

• Cantaton

Min pojkvän har praktiskt taget bott hos mig hela veckan i övrigt Och varit jättego och underlättat för mig (lagat mat, fixat matlådor, hjälpt mej städa osv), men ibland behöver man som sagt lite tid för sig själv också.

Men vi ses imorrn eftermiddag.

Nessan skrev 2008-03-15 23:39:08 följande:
    Skönt! Man behöver få vara ifred och vara ensam ibland oavsett om man har en partner eller bor tillsammans. Min man var på tjänsteresa nu i veckan och jag var själv hemma en kväll och en natt och det var faktiskt riktigt skönt.
  • Jen82

Tack.
    Jag vill inte att den ska vara dyr däremot. Eftersom jag redan spenderat 2500kr på den som hänger här hemma.

• sokkerstruten

Jag slänger oxå in ett hej om ni är vakna!

• Cantaton

Jen, jag fixade just lite te och lade över den överblivna maten (från middagen jag lagade) i matlådor.

• Nessan

Hehe, jag sitter oh funderar på varför jag inte går och lägger mig. Det kan bero på att sängen måste bäddas först (vi tvättade alla sängkläder idag, men har inte kommit oss för att bädda med nya ännu...) Tänk att man kan vara för lat för att gå och lägga sig!

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på