• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • Cantaton

Här hade inte tråden kommit igång för ikväll. Själv sitter jag fortfarande i skolan... Hur lyckas man kvart i elva???

• matildaochniklas

Usch då, det låter inte kul!!

Cantaton skrev 2008-03-18 22:48:15 följande:
    Här hade inte tråden kommit igång för ikväll. Själv sitter jag fortfarande i skolan... Hur lyckas man kvart i elva???
  • misstrixie

Jag är gärna med och nattchattar för det känns som om jag spammar ner alla andra trådar... Men jag har ju inget annat att göra.

• matildaochniklas

jag håller precis på att stoppa ner inbjudnongarna i kuvert och klistrar på frimärken, imorgon ska dom postas

• misstrixie
    matildaochniklas skrev 2008-03-18 23:04:34 följande:
    jag håller precis på att stoppa ner inbjudnongarna i kuvert och klistrar på frimärken, imorgon ska dom postas
    Åhh vad roligt! Har ni köpt eller gjort egna kort?
  • weinlove

vad mysigt med att posta inbjudningarna. ett tips är att få iväg alla på en gång. vi åkte runt och dela ut till dom som bodde på åkavstånd. resten skickade vi iväg. skickade ett till berlin ikväll.

• Thailand 08

Är klar med mina kort oxå ikväll och ska posta imorgon."efterfesten" är om 1 månad.och nu håller jag på med att sätta bröllopskorten i albumet.Ses vid nästa rökpaus

• matildaochniklas

Vi har gjort egna kort, dom är väldigt enkla. Ja, vi skickar alla imorgon. Hoppas bara att vi inte glömt nån nu Då får man väl låtsas att inbjudan kommit bort på posten eller nåt

• matildaochniklas

Åå, va mysigt att sätta in bilder i albumet!! Då känner man sig riktigt gift va?

Thailand 08 skrev 2008-03-18 23:15:51 följande:

Är klar med mina kort oxå ikväll och ska posta imorgon."efterfesten" är om 1 månad.och nu håller jag på med att sätta bröllopskorten i albumet.Ses vid nästa rökpaus
Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på