• Cantaton

Nattchattare - vi som är vakna pratar på

Dags för en ny nattchattartråd! Här samlas alla som inte kan sova, som jobbar nattskift framför en dator, som väntar på att älsklingen ska komma hem och alla andra som råkar vara vakna av en eller annan anledning.

"Nattsällskap" helt enkelt!

• Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på
  • Rosenpetunia

Ok. Är inte alls insatt i löneläget i den branschen.
    Nu är det mot sängen som gäller här, nattinatti alla på tråden!

• karmag

Jag är nattjobbare och ofta vaken sent....Just nu sitter jag och surfar runt efter idéer till mitt stundande höstbröllop....Undrar om någon har några bra tips?

• Sötakatten

Har med svårt att sova, jobbar kväll i danmark och kommer hem vid den här tiden. Just nu mycket med bröllopet 8/8=)
    Hur har ni det alla nattisar??

• Fjosok

Hej oigen, är tillbaka på BT en kort tid p.g.a en klänning *s*

Var för övrigt jag som startade den första nattråden och trodde inte den fanns kvar, så glöm mitt nya försök :)

:)

• Cantaton

O, då tror jag att jag vet vem vi har bakom nicket Eller iaf att vi relaterar personen till ett annat nick?

Fjosok skrev 2008-04-23 23:04:47 följande:
    Hej oigen, är tillbaka på BT en kort tid p.g.a en klänning *s*Var för övrigt jag som startade den första nattråden och trodde inte den fanns kvar, så glöm mitt nya försök :):)
  • Cantaton

Vad vill du ha tips om?

karmag skrev 2008-04-23 00:02:31 följande:
    Jag är nattjobbare och ofta vaken sent....Just nu sitter jag och surfar runt efter idéer till mitt stundande höstbröllop....Undrar om någon har några bra tips?
  • Thailand 08

10 minuter,sen MÅSTE jag isäng

• Cantaton

Haha men det gäller mig också, minus 25 minuter. (Dvs för en kvart sedan...)

Thailand 08 skrev 2008-04-23 23:15:24 följande:

10 minuter,sen MÅSTE jag isäng
  • Thailand 08

Min man har nog redan slocknat :( dom kör 12 timmar om dan + 10 på lördagar

Svar på tråden Nattchattare - vi som är vakna pratar på