• Lapinette

Barnkarusellen

Vem vill vara med på barnkarusellen? Kanske funderar på att göra ett försök, ett avstamp och hoppa upp eller vem vet du kanske redan sitter där med den lilla i famnen? Här inne är vi ett gäng som har stött och blött detta med tantens månatliga besök, huruvida rosenrot kan hjälpa till, kiss på stickan eller kanske en sjuhärliga massa hormoner?

Nåja, de flesta av oss har faktiskt lyckats och flera trådbebisar har tittat fram sedan vår start sommaren 2006. Så numera innehåller denna sida även frågor som vilken barnvagn som rullar bäst i stadsmiljö och hur i helsike man får ungen att sova på nätterna!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Barnkarusellen
  • nennesjuttioåtta

Det räcker väl att jag är bra och bäst i världen på mycket annat.

Eller nej, inte ens det. *krokodiltårar*

• nennesjuttioåtta

junilejon förresten, hej på dig med.

Och Izzie, hahaha nu gick vi om varandra!

• nennesjuttioåtta

hej kom igen nu tjejer, jag är igång igång IGÅNG! Eller också ska jag slänga in en tvätt och städa i köket efter min vilda framfart där.

*raap*

Nä. Det tänker jag inte.

• nennesjuttioåtta

Snartis
    jag har mailat dig...

• nennesjuttioåtta

oj, MrsB vilken lång stund i ensamheten du fick. Not.

• nennesjuttioåtta

Moooahahahahha jag hinner fylla en heeel sida själv!

röv!

• nennesjuttioåtta

eeeiiihihihihihi *tokitok*

• nennesjuttioåtta

*funderar på vad man kan skriva mera så att ni har något kul at läsa*

• nennesjuttioåtta

och vet ni vad, eftersom jag kommer att tillbringa påsken stationerad långt ute i ödemarken så kommer ni inte att få veta förrän nästa vecka om tanten dök upp eller inte. *nananananana*

Svar på tråden Barnkarusellen