Morning i tråden....
MrsB, japp jag gick omkring längs vattnet från Trossö, via Långa, Pantarholmen och sen ut på Gräsvik o högskolan, jätte skönt och solen tittade även fram, men vid några klippor skuttade jag inte med barnvagnen,-)
Junilejon, jag är inte coolare än någon annan mamma, jag tror det handlar om hur man ser på saker och ting. Kan man åka buss och bil och tåg kan man ju flyga. Och så länge ens barn har närhet till sin mamma så skiter de ju i om de är i USA, Dubai el Sverige. Jag vill inte sitta hemma och ruttna nu när jag äääntligen har all tid i världen att resa och inte ens behöver fundera över 5 veckor semester som man ska få att räcka till allt
OCH förrästen så gifte jag mig den 19e augusti 2006, du undrade... varför då? Nu får jag en flash back att vi kanske hängde i samma tråd då eller? Är jag ute o cyklar?
Victor blev sedan till i slutte av oktober.
Vattenkoppor... Ja kan bara säga att jag tycker det är skönt att han har fått det nu. Har ingen aning om vad han fick det, men inkubationstiden är 10-21 dagar, så antagligen fick han det innan vi stack till Dubai.
Han är inte ett dugg dålig, har kanske 10-15 prickar totalt och de flesta i pannan och hårbotten och en enstaka på ena armen. Jag uppfattade honom lite febrig och gnällig i helgen, men nu är han lika glad som vanligt.
Enligt de flesta jag har pratat med så får de ju en lindrigare form ju mindre de är, det är snarare när de kommer upp i 3 års åldern det kan smälla ordentligt.
Så det är coolers med lille prickiga korven här hemma! En baggis helt enkelt!
Snartis, gött att du har fått mensen
I am waiting! Jag vill ha tantfan så fort som möjligt. Vi vill ju ha nr 2 snart.
Det var lite trögt på sex fronten i februari, vi var ju magsjuk och förkylda om vartannat hela familjen, men nu kör vi på igen md hopp om att det ska fastna en liten rackare snart... Men men, efter augusti kör vi igång med det tunga artelliriet igen, Bisolvon, RR, ÄLstickor o multivitaminer... he he he.... "VI" ... ja ja....
Ahhhh torsdag lappis, keep my fingers crossed! Nu jäääääklar!
Liten, jag kanske kan haka på den 2 april... och återbesöket tar typ 15 minuter. De kollar muttan och ser så allt är läkt om man sprack sen får man kniiiipa lite så det funkar med, sen om man undrade ngt, det gjorde inte jag...
Tjing tjing