hej allihopa,
hoppas att ni haft en bra helg!
Lappis - låter som om det blev en riktigt härlig party-helg!!!
Verkligen välförtjänt efter förra veckans berg- & dalbana! ...och vad gott att blödningen äntligen kommit nu!
Själva har vi inte haft i närheten av ngn glamorös helg, inledde nämligen Operation Sömn & Mat i fredags kväll & jag måste säga att det gått bra! Min mamma förberedde mig på att det kunde ta några dgr innan A tog flaskan med ersättning, men hon tog den direkt i fredags kväll! Känsla a´ la: Yessssssss, första hindret avklarat! Hon somnade vid kvart i tio & vaknade till vid halv ett (tror jag), fick henne att somna om utan mat eller att ta upp henne & sen sov hon till halv sex!!!! Jiiihaaa! Förmodligen var hon utschasad efter besöket på mannens jobb i fredags em då alla kollegorna ville hälsa på henne. Natten till söndag resp. idag har hon vaknat till en gång & fått lite mat, & visst, inatt tog det en timme att få henne att somna om, men jädrar vad mannen & jag bestämt oss nu. Tar inte upp henne om hon inte illtjuter (vilket hon inte gjort), dock stoppat om henne x antal ggr i ärlighetens namn. Men känns ändå lättare nu när vi liksom bestämt oss.
Har inte ambitionen att ta bort nattmålet helt ännu, men nöjer hon sig med ETT mål, då är ju jättemkt vunnit!! Förra veckans kl 22, 00, 02, 04 etc fick oss att bestämma oss att ta tag i det
Blir det kl 22, vid 3-4 & sen på morronen, då har jag inga bekymmer att greja dagen & hålla humöret uppe
Japp - det där var dagens egoinlägg om mat & sömn - sorry Lappis med flera, hoppas ni scrollat snabbt, så att ni inte dött av leda
AM, jag tänkte tanken lite snabbt där att Livia & Amanda nog har samma födelsedag, men så kände jag att jag nog skulle låta som en besserwisser om jag påpekade det, så jag var mesig & lät bli