Bling75 skrev 2008-02-06 12:34:02 följande:
Härliga bilder!Hur mycket kunde ni påverka själva med dekorationer, blommor etc.? Vad tyckte ni om fotografen? Jag har inte hittat några alternativ till foto och eftersom vi inte bor på ön kan vi ju inte be några andra gäster så lätt om hjälp med egen bra kamera. Är mest orolig över dålig kvalitet på bilderna. Hur var deras båt, man kan tydligen även ha cermonin på den eller på den öde ön. Men jag gillar tältet på stranden.Hur mycket fickpengar är lagom till 10 dagar på Maldiverna?All mat ingår i vårt paket och dryck till maten, men sedan vill man säkert ha dricka och snacks och utfykter, spa, dyk
etc.Vi åker vidare till Singapore sedan och fortsätter vår smekmånad där eftersom jag älskar storstäder också. Vigseln blir nog på Arlanda innan vi åker om de inte hinner införa civila vigslar på maldiverna i tid. Har läst i en Engelsk tidning att det är på gång, ev i april.
Hej!
Man kan påverka en hel del. Vi fick info via mail + någon som var koordinator på ön. Personligen hoppade vi över en hel del som t.ex. hår o make på spa (du gör det bättre själv) tårta kändes lite överkurs (för varmt). Fotografen var en jättesöt liten indisk man vid namn Jay. Kvalitén var helt ok. Vi var nöjda, och vi bad en ur staff filma med vår kamera. Båten är fin. Men strandvarianten var magisk tyckte vi! Ni har väl full board antar jag. Tja, ni behöver dollar i små valörer till dricks. Roomboy + servitören + lite båtfolk osv. Drinkar o utflykter. Dyker ni drar det iväg. Svar: Vet ej, väldigt individuellt.
mvh fru Hä