Hej på er!
Jag tycker inte alls att det är dyrt. Alla tre måltider under en dag kostar ju mindre än vad en normal lunch på stan gör. Jag tror inte att jag skulle kunna leva så billigt knappt ens om jag lagade all mat själv, i alla fall inte om jag ville äta näringsriktig sådan. Så jag tycker tvärtom att det är billigt!! Tänk också på alla år av forskning som ligger bakom produkten.
Är inne på min andra vecka och har, efter snart två veckor, bara gått ner 2,6 kilo. Kanske inte så bara egentligen, men jag ahde förväntat mig mycket mer. Och då går jag ändå på ren kur och har fuskat en enda gång, och då endast genom att äta en enda ynka liten räka! Jag får väl ha tålamod. Har lovat mig själv att i vart fall köra veckan ut på ren kur innan jag börjar trappa upp till kombinerad, eftersom det var det mål jag satte för mig själv i början. Känns det bra i helgen kör jag kanske en vecka till innan jag börjar trappa upp.
Har fortfarande otroligt svårt att få i mig tre liter vatten om dagen. De dagar jag mest bara sitter i möten försöker jag inte ens, för det känns inte riktigt ok att smiat ut för att gå på toa stup i kvarten.
Har inte fått några negativa kommentarer om att jag går på ren kur, mest frågor. Jag trodde att det skulle vara mer negativt eftersom jag inte är överviktig egentligen, utan bara vill gå ner för min egen skull och bli lite mer i form inför sommaren. Var på ett möte igår med mest bara gubbar med rejäla magar och god aptit, och trodde jag skulle få många komemntarer när jag satt med min soppa istället för att äta av den utsökta caterade lunchen som levererades till möteslokalen, men ingen av dem frågade ens varför jag åt en soppa! Jätteskönt faktiskt. Men det är inte helt lätt att gå på ren kur och resa mycket i jobbet, så jag ser fram emot att börja på kombinerad för då blir det lite lättare. Lite till vill jag nog gå ner först!
Har inte märkt av några problem med magen alls, och jag brukar ha jättemycket problem hela tiden. Min mage har nog aldrig varit så här bra! Säkerligen ett ypperligt tillfälle att lägga till olika produkter en i taget och se vad magen reagerar på när jag sedan går över på kombinerad.
Jag blir verkligen jättepeppad av er tjejer som skriver att ni gått på cambridge förut, gått ner och hållt er vikt! Det är det jag har varit mest orolig för, men klarar ni så finns det ingen anledning att tro att jag inte heller ska klara det.
Fortsätt kämpa på!