• fiffinurlig

Cambridgekuren - Tråd 9

Eftersom den gamla tråden stängdes så tar jag mig friheten att starta en ny.

Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html

Joina oss på viktresan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-05 10:22
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.html

• Svar på tråden Cambridgekuren - Tråd 9
  • Anettan73

Ok...

Jag jobbar nu, Handbollsmatch sen direkt efter, sonen spelar...
    Sen hem laga mat och sen titta på...

• Thiaa

Lilo2 - Usch va avundsjuk jag är på dig. Jag vill osså gå ner 20 kg. Menar du att det "bara" ha tagit 6 veckor för dig att gå ner 14 kg? Jag har hållt på i 4 veckor på måndag och jag hoppas att jag har tappat 9-10 kg till dess. Strunt i vad alla säger, huvudsaken är att du är nöjd med dig själv, eller hur?!?! Och som Pentan sa, dom är bara avundsjuka, precis som jag! :)

Idag har jag haft en relativt lätt dag, so far. Jag tror att jag ska sluta vara så kaxig och säga att jag aldrig är sugen på nåt, för jag har haft en par riktigt jobbiga dagar bakom mej!

Måndag är det vägning och jag längtar. Är dock fortfarande inte alls nöjd med min kropp så jag måste ner meeeeer! Trodde verkligen att jag skulle se "bättre ut" efter minus 10 kg, men nej då! Ruskigt skev verklighets- och kroppsuppfattning!

Ha en bra lördag alla medkämpare!

• AoM

Jag saknar nästan kakaodrinken!! Börjar igen på måndag med ren kur, kommer att bli kanon!

Idag har jag svullat i mig chokladbollarn. Jag gjorde ca 20 st, sambon fick smaka två *skrattar*

• Mica o Krille

Fyyyy fan vad det smakar skit i min mun.. Bläääääää... Uäk!

• AoM

Det problemet hade jag också! Köpte en tungskrapa på apoteket samt munskölj, blev mycket bättre. Eller mycket och mycket, iaf bättre!!

Mica o Krille skrev 2008-04-05 18:00:23 följande:

Fyyyy fan vad det smakar skit i min mun.. Bläääääää... Uäk!
  • Thiaa

Andedräkten är nog ingen ide att bry sig om... Försöker med tungskrapa och munvatten men det går väl sådär! :) Men men... Mycket vatten hjälper iallafall och mycket kaffe gör det mycket sämre, det har jag konstaterat iallafall.

• Mica o Krille
    Thiaa skrev 2008-04-05 21:51:31 följande:
    Andedräkten är nog ingen ide att bry sig om... Försöker med tungskrapa och munvatten men det går väl sådär! :) Men men... Mycket vatten hjälper iallafall och mycket kaffe gör det mycket sämre, det har jag konstaterat iallafall.
    Jag smakar bara skit i munnen.. uuuuuusch, det som är värst. Har ni också så?

Idag har jag syndat, inte en enda dryck. imorn blir det rent igen o på tors så kommer jag börja med kombinerad kur. Tror inte jag klarar ren alldeles för länge, blev alldeles för trött o snurrig trots 3l vatten.
  • Pentan

I kväll tog jag och sambon lite kyckling för att festa till det! Rann rakt igenom mig... Gott var det att få unna sig lite!

• Pentan

Fuck jag har ångets ändå för att jag åt kyckling, kommer ju inte komma ur ketosen - men det känns ändå så onödigt!! Åt säkert för mycket oxå! Grrrr....

Ja ja för sent nu. Bara att fortsätta med rent i morgon igen!

Svar på tråden Cambridgekuren - Tråd 9