Jag tror nog att de flesta i min familj tycker att vi lägger sjukt mkt pengar på bröllop men jag tror inte att det gör dem ngt för de vet att jag kommer att se till dem också när jag tar steget till ett jobb och en lön som ingen av dem varit i närheten av. De förstår nog att det är lite en annan värld. Om vi inte skulle in i den världen så förstår jag nog att det skulle skvallrats om det verkligen var nödvändigt att lägga så mkt pengar. That's what family's for, allt ska analyseras sönder haha. Det kan man inte bry sig för mkt om, bara göra som man vill. De flesta struntar ju inte i att komma bara för en sådan sak ändå.
annelib52 skrev 2008-01-06 21:22:26 följande:
Min mamma tycker att det kostar ALLDELES för mycket pengar att gifta sig å ha fest. hon tyckte att vi kunde göra det i hemlighet, så kostar det ju inget! Så kul e hon... så nej, inga pengar från ngt håll å jag skulle iof aldrig komma på tanken att fråga, eftersom man vet hur hon e. Å pappa e bara snål. vår budget ligger på 20 000 kr och enl inbjudningslistan (som inte är helt spikad) blir vi 55 st. Hur ska detta gå ihop?