God morgon alla tjejer och tack så hemst mycket för alla fina tack ord!!
Maken såg ganska förvånad ut när jag klev in på hans kontor igår,han undrade varför jag var där!
När jag åkte dit så hade jag tänkt ut exakt vad jag skulle säga och hur jag skulle göra,men när jag kom dit och såg honom så gick jag bara fram kramade honom,viskade att han skulle bli pappa! Han började krama mig hårdare och viskade och frågade om det verkligen var sant? Ja, det är sant viskade jag tillbaka.
Han viskade och sa, ska jag bli pappa? Ja,viskade jag tillbaka.
Han viskade,tittade på mig med världens leende och frågade,varför viskar vi? Jag vet inte sa jag då!!!!
Han blev jätte glad och börjdae krama mig igen.... Han hade givetvis tusen frågor som jag fick svara på!!
När jag åkte,så sa han till mig att det här var hans lyckligaste dagen i hans liv!!!
Vännerfan,ja den här posetiva nyheten kom verkligen lägligt! Efter allt tråkigt vi har haft nu,så känns det bra att det händer något bra.
Start september, det känns bra att det kommer posetiva nyheter och inte bara tråkiga. Världen är verkligen upp och ner!
Fru Am, ja det blir ett litet juli eller augustilejon
är ju själv ett augustilejon,så det får gärna bli ett julilejon,hade varit kul om det blev den 27/7 då vi förlovade oss. Men mest av allt så önskar jag mig ett friskt lejon.
Med tanke på mitt jobb (vi har mycket faliga kemikaliker som cyanid) så var jag tvungen att berätta det för chefen igår,då det finns vissa saker jag inte få göra som gravid,även om jag inte gått så långt.
Hon blev med jätte glad och sa att hon skulle ge dem arbetsuppgifterna åt någon annan. Jag sa att jag inte ville att hon skulle säga det till någon än,utan att jag gör det själv när det är säkert....men dem andra lär väl börja undra varför jag inte kommer att dricka på julfesten,dem tittade lite konstigt på mig igår (jag är ju en rökare,inte en stor rökare men jag röker)och igår gjorde jag inte det!! Dem undrade givetvis varför,jag sa att jag inte mådde bra,att jag hade ont i halsen och trodde att jag höll på att bli sjuk. Dem köpte det!!! Men det gick bra att inte röka alls...trodde att det skulle bli svårare...