Hej! Att få komma åt sitt tangentbord och skriva en rad är inte lätt numera! Iris sover inte särskilt långa stunder på dagarna och somnar hon så är det på amningskudden och då kommer jag i alla fall inte åt att skriva. Det är oftast inte värt besväret att försöka flytta henne för då vaknar hon. Nu sitter hon här bredvid i soffan och börjar bli på riktigt dåligt humör men vad ska jag göra, jag har väntat hur många dagar som helst på att få skicka ett par mail men jag får ju aldrig chansen. Nu får hon skrika en stund även om det inte är roligt. På kvällarna håller maken på med huset så jag vill inte be att han ska ta henne bara så att jag får sitta framför datorn, då blir vi ju aldrig klara.
Muggles, jag har också svårt att sova men det har jag alltid haft och inget som kommit sedan Iris föddes. Problemet nu är ju att jag har begränsade möjligheter att ta igen sömnen senare. Jag har också funderat på sömntabletter men det går ju inte än i alla fall, jag måste ju kunna vakna fort varje gång Iris vaknar och det är ju ofta. Jag gick också och väntade på att hon skulle kunna börja äta gröt så att hon skulle bli lite mättare innan läggdags men det gjorde varken från eller till i vårt fall tyvärr. Hoppas att det hjälper er bättre!
Piggelin, min förlossning låter ungefär som din!
Cicci, förstår inte hur ni orkar fundera på fler barn redan!
Nej, nu orkar jag inte höra illvrålet längre, tårarna sprutar bara för att jag bestämde mig för att skriva klart detta, suck. Jaja, skriver igen om en vecka när jag stålsatt mig för nästa illvrål, suck, mutter.