Piggelin - inte lätt att veta att håret måste friseras på andra ställen än huvudet!
Fortsätter förresten ditt hår att komma tillbaka även nu, efter förlossningen?
(Då menar jag på huvudet, alltså!
)
Muggles - skönt att höra om fler som blivit "hjälpta" av graviditeten när det gäller acne. Låter som att du hade en tuff dag igår, men det var ju skönt att din mamma kunde komma och avlasta lite, så att du fick vila dig. Kan tänka mig att det inte är helt lätt att ta hand om en liten bebis när man själv är risig.
Victory - nej, det verkar ju lite onödigt att först komma på inskrivning om man ändå ska dit igen för att ta prover vid ett annat tillfälle. Innan man har berättat på jobbet är det ju också svårare att motivera all frånvaro. Jag brukar försöka boka in läkarbesök och liknande jag inte vill skylta med antingen tidigt på morgonen eller sent på eftermiddagen, så behöver man oftast inte komma med någon förklaring till sin frånvaro.
Sweet - fikan i Lund är den 22:e på lördagen!
Ska kolla in ditt mail sedan. Jag tänkte mig att vi skulle fika på Ebbas, som ligger bara ett par hundra meter från stationen i Lund. Där finns diverse mackor, kakor, smårätter och allt man kan tänka sig i fikaväg, och de öppnar redan kl. 9 på morgonen, så det är definitivt öppet även om vi bestämmer oss för att ses tidigt. Jag har inte sett Junilejon här på länge, men hoppas att hon visar sig innan det är fikadags.